Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Nyt en kyllä ymmärtäny yhtäänMitenkä niin väärinpäin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
Sitä ei parannella ennenku on parantunu kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Nuo on varmasti siulle tärkeitä ja kauniita tatuointeja. Paikassa ei ole mitään vikaa, oikein hyvä. Jälki on vähän sellaista mistä miä en pidä mutta mitä väliä sillä on. Ne on siun ihossa ja jos siä pidät niin se on tärkeintä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
Sitä ei parannella ennenku on parantunu kunnolla.
jassoo, okei =)
kumpi on sun poika, reino vai leevi? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Laittaisinkö omani...? Joku tunnistaa kuitenkin.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
peesi =) koska mä en vain usko et se oli oikee.
noi kädessä olevat oli ihan kivojavaikka en olisi ikinä miehen nimeä tatuoinut.
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
ok ite halusin et on näin päin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja o:Reino![]()
Ihan ok kuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Sen tiiän niinku jo sanoin et jälki ei oo samaa luokkaa kun liikkeessä, mutta tuossakaan jälellä ei omasta mielestä oo mitään vikaa.Mut kaikilla on vieläkin omat mielipiteensä.
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja o:Reino![]()
Ihan ok kuvat.
Kyllä itelläkin hetki meni ennenku muistin miehen nimen ku en ollu ennen tainnu tuota kuulla ennenku miehen tapasin.
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Olet tosi rohkea, kun uskalsit kuvan laittaa. (sen viimeisimmän ketjun muistaen )
On nuo nyt tuplasti parempia, kuin se jalkasi, mutta siltikin...En laitattaisi koskaan mieheni nimeä mihinkään kehoni osaan tatuointikoneella. Tuo apila on ihan nätti.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja o:Reino![]()
Ihan ok kuvat.
Kyllä itelläkin hetki meni ennenku muistin miehen nimen ku en ollu ennen tainnu tuota kuulla ennenku miehen tapasin.
:snotty:
Oikeesti? Reinohan on ihan klassikkonimi. Sanotaanko sitä Repeksi tai Reiskaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:noh...
a) en pidä tatuoinneista ollenkaan
b) en ikinä tatuoisi mieheni nimeä, mitäs jos tulee ero? (puhun näin, vaikka 15v takana saman miehen kanssa :heart: )
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Vähän liikaa valaistusta mutta tässä mun ranteet! Mut siinä ne nyt on, tutuille moi... :ashamed:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4371118.jpg