Laittakaa kuvia juhlatarjoiluistanne, koristeluista yms. :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen nyt eilen ja tänään katsellut vatsa kuristen noita Keittönoidan kuvia :). Ohjeita täytyy ehdottomasti kokeilla. Kiitos niistä. Voisit oikeestaan aloittaa ihan oman ketjun: Keittiönoidan herkut. Siihen sitten joka päivä resepteja, vinkkejä ja ohjeita ruoanlaittoon "for dummies" :D.

Aivan uskomattoman herkullisen näköista ja kauniisti tarjoiltu!

Noiden joulu&synttäriruokien ohjeita ei vielä ole dokumentoitu, mutta viikon päästä on kekri, jolloin suku tulee taas syömään. Ajattelin päivittää kekripäivällisen ohjeet kotisivuilleni. Muita ohjeita täällä jo onkin:

Safkaa ja shamanismia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27401573:
Noiden joulu&synttäriruokien ohjeita ei vielä ole dokumentoitu, mutta viikon päästä on kekri, jolloin suku tulee taas syömään. Ajattelin päivittää kekripäivällisen ohjeet kotisivuilleni. Muita ohjeita täällä jo onkin:

Safkaa ja shamanismia

Kiitokset linkistä :).

Mä jo uppouduin ihastelemaan noita sun kirppislöytöjä. Pistän tuo suosikkeihin ja perehdyn tarkemmin. Kiinnostavalta näyttää muutenkin, kuin reseptien osalta. Kiitos paljon. Nyt olen minäkin sitten lopultakin blogin lukija :)
 

Yhteistyössä