K
Keittiönoita
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nyt eilen ja tänään katsellut vatsa kuristen noita Keittönoidan kuvia. Ohjeita täytyy ehdottomasti kokeilla. Kiitos niistä. Voisit oikeestaan aloittaa ihan oman ketjun: Keittiönoidan herkut. Siihen sitten joka päivä resepteja, vinkkejä ja ohjeita ruoanlaittoon "for dummies"
.
Aivan uskomattoman herkullisen näköista ja kauniisti tarjoiltu!
Noiden joulu&synttäriruokien ohjeita ei vielä ole dokumentoitu, mutta viikon päästä on kekri, jolloin suku tulee taas syömään. Ajattelin päivittää kekripäivällisen ohjeet kotisivuilleni. Muita ohjeita täällä jo onkin:
Safkaa ja shamanismia