Alkuperäinen kirjoittaja Miäää;27400739:Näkisitpä ne jotkut muksut kuinka pullukoita ne jo on![]()
Ja näkisitpä itsesi siinä todellisessa valossa; olet todella pahantahtoinen ja ilkeä aikuinen ihminen. :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miäää;27400739:Näkisitpä ne jotkut muksut kuinka pullukoita ne jo on![]()
Vähän toisenlaisia kattauksia:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27400922:Onpas ollut janoisat juhlat![]()
Ja näkisitpä itsesi siinä todellisessa valossa; olet todella pahantahtoinen ja ilkeä aikuinen ihminen. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401019:Se on aikuisessa vika, kun syöttää kaikkia herkkuja aina ja lihottaa lapset. Lihavat lapset kärsii kouluissa varmasti ym... Taidat olla itekkin läski
![]()
Kauniisti sanottu todella. Ei ne lapset kärsi koulussa jos eivät vanhemmat anna tuota samaa esimerkkiä kuin sinäkin tässä huutelussa.
Lettukessteä verannalla:
![]()
![]()
Muuten hienon näköinen pöytä, mutta onpa palaneita lettuja...
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401019:Se on aikuisessa vika, kun syöttää kaikkia herkkuja aina ja lihottaa lapset. Lihavat lapset kärsii kouluissa varmasti ym... Taidat olla itekkin läski
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401065:Varmasti lihavia lapsia haukutaan koulussa jossain vaiheessa, mutta yleensä vanhemmatkin on pullukoita, kun lapsetkin syöttää.
Vain ja ainoastaan jos joukossa on lapsia joiden vanhemmat sellaisen mallin antaa.
En muuten ole; 170cm/57kg. Ennen oli ylipainoa. Mutta Pellingillä pysyy koko perhe hyvässä kuosissa. En missään nimessä suosi lasten lihottamista ja olen samaa mieltä siitä että on vanhempien vastuulla huolehtia siitä ettei lapset kärsi ylipainosta. Meillä lapset herkuttelevat marjarahkoilla, jäätelöllä ja pirtelöllä. Stevia makeutusaineena.
Mutta silti minusta on ilkeää ja moukkamaista tulla palstalle ilkkumaan jonkun lapsen lihavuudesta koska sillä loukkaat sitä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401124:Et taida itsekkään uskoa tuohonKyllä lapset on ilkeitä jossain vaiheessa toisilleen ja kotoa ei varmasti kuule.
Olisi pitänyt kerätä noita tarjoilukuvia aikanaan jonkun tietyn hakusanan alle...
yllättävän vaikea löytää vuosien varrelta kaikkia tai edes isoa osaa.
![]()
Sen verran tässä on koettu koulumaailmaa, että uskon kyllä. Lapset keksivät syitä haukkumiselle mistä vain ja kyllä se taustalla on vanhemmat jotka itsekkin käyttäytyy niin. Ja toki kiltitkin välillä lähtee kokeilumielessä mukaan mutta he yleensä myös heti lopettavat sen.
Mun mies teki niin ison työn aikanaan ja laittoi ja eritteli kaikki kuvat eri kansioihin ja laiteltiin ulkoiseen muistiin...Noh, se muisti on nyt kärventynyt ja kuvat on tipotiessään...että silleen![]()
Auts.
Meilläkin on ulkoisella kovalevyllä.
Mutta MYÖS netissä omalla serverillä.
Tuplavarmistus backuppeja blogin ja koneen muistin lisäksi.
![]()