T
Tinka
Vieras
Minkä ikäisen vauvan kanssa voi lähteä Tallinnan tai Tukholman risteilylle ekaa kertaa? Siis ns. "suositusikä". Onko omaa kokemusta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Vaikka suoraan synnäriltä...
Esikoinen oli hieman alle 4 viikon ikäinen kun risteili ekan kerran =)
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Siis miks pitäs lähtä vauvan kans risteilylle? Tietty jos shoppaamaan lähtee jompaan kumpaan kaupunkiin nii eri juttu, mut laiva ei ole kyllä mun mielestä oikea paikka yhdellekään alaikäiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinka:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Siis miks pitäs lähtä vauvan kans risteilylle? Tietty jos shoppaamaan lähtee jompaan kumpaan kaupunkiin nii eri juttu, mut laiva ei ole kyllä mun mielestä oikea paikka yhdellekään alaikäiselle.
No oltaisiin nimenomaan shoppaamaan lähtemässä... pitkästä aikaa. Ei se laivalla olo olisi pääasia vaan kaupungin katsastaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Siis miks pitäs lähtä vauvan kans risteilylle? Tietty jos shoppaamaan lähtee jompaan kumpaan kaupunkiin nii eri juttu, mut laiva ei ole kyllä mun mielestä oikea paikka yhdellekään alaikäiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinka:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Vaikka suoraan synnäriltä...
Esikoinen oli hieman alle 4 viikon ikäinen kun risteili ekan kerran =)
Miten risteily sujui? Tuntuiko koskaan että vauva on liian pieni risteilemään... tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Helpoinhan se on pienen vauvan kanssa risteillä.Varsinkin jos eväät kulkee nahkaleilissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Siis miks pitäs lähtä vauvan kans risteilylle? Tietty jos shoppaamaan lähtee jompaan kumpaan kaupunkiin nii eri juttu, mut laiva ei ole kyllä mun mielestä oikea paikka yhdellekään alaikäiselle.
No vaikka siksi että risteily on kivaa vaihtelua vauva-arkeen, kotona voi seinät alkaa kaatua päälle. Ja kaikilla ei ole tapana viedä lapsia hoitoon siksi aikaa, kun itse lähtee vaikkapa risteilemään, vesiselvänä tottakai koska lapset on mukana =)
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Siis miks pitäs lähtä vauvan kans risteilylle? Tietty jos shoppaamaan lähtee jompaan kumpaan kaupunkiin nii eri juttu, mut laiva ei ole kyllä mun mielestä oikea paikka yhdellekään alaikäiselle.
No vaikka siksi että risteily on kivaa vaihtelua vauva-arkeen, kotona voi seinät alkaa kaatua päälle. Ja kaikilla ei ole tapana viedä lapsia hoitoon siksi aikaa, kun itse lähtee vaikkapa risteilemään, vesiselvänä tottakai koska lapset on mukana =)
Joo, no riippuu tietty kans laivasta, onko siellä lapsille mitään. Esim. Silja Europa on kyllä täys bilehelvetti.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ai on? Mun mielestä Silja Europa taas on mitä mainioin laiva lapsille. Siellä on kiva lastenhuone ja lapsille mukavaa ohjelmaa, sekä kaupassa aika hyvät lastenvaate- ja leluvalikoimat. Ei niissä leikkitiloissa, lastenhoitohuoneissa yms kukaan biletä, ainakaan siihen aikaan kun me ollaan liikkeellä. Yöllä tottakai nukutaan, eikä olla lasten kanssa yökerhossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ai on? Mun mielestä Silja Europa taas on mitä mainioin laiva lapsille. Siellä on kiva lastenhuone ja lapsille mukavaa ohjelmaa, sekä kaupassa aika hyvät lastenvaate- ja leluvalikoimat. Ei niissä leikkitiloissa, lastenhoitohuoneissa yms kukaan biletä, ainakaan siihen aikaan kun me ollaan liikkeellä. Yöllä tottakai nukutaan, eikä olla lasten kanssa yökerhossa.
Pari kertaa oon kyl käyny, ja näin vaa ravintolaa toisen perään :/ Mut hyvä jos on muutaki ku örvellystä. Sitä tuli kyllä vastaan joka kerroksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Et tainnut olla liikkeellä lasten kanssa? =)
Onhan Europalla ja muillakin laivoilla ravintoloita, mutta syöhän ne lapsetkin....
Meidän kohdalle ei ole osunut örveltäjiä, ja tehdään noin kymmenkunta laivareissua vuodessa lasten kanssa. Tai tehtiin ainakin aikaisemmin, nykyään ei käydä laivalla ihan yhtä usein. Mutta me ei mennä perjantai- tai lauantai-illan lähdöille yleensä, ja ollaan tosiaan jo nukkumassa kun örvellysaika alkaa.
Silloin taas kun menen kavereiden kanssa, kierretään lastenhuoneet kaukaa ja suunnataan nimenomaan niihin baareihin, örvellysmielessä :xmas: .
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Joo, en oo lasten kans laivalla käyny, mut Europalla olin eka kerran alaikäisenä, kun matkustin bussilla Pariisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Sitten kun menet laivalle lasten kanssa niin näet ihan eri laivamaailman =). Mulle Europan ja muiden laivojen toinen puoli tuli tutuksi vasta silloin, kun risteilin ekan kerran lapsen kanssa.