Lakanat haisee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miksi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miksi"

Vieras
Otin tänään puhtaat lakanat kaapista, ja nyt kun menin nukkumaan niin huomasin että nämä haisee likaisille ja tunkkaisille. :( Aina joskus lakanat haisee kun otan kaapista, tänään en huomannut tarkistaa.. Mistä se voi johtua, kun kuitenkin pesen aina riittävällä määrällä pesuaineitta ja 60°c? Kuivaan kuivausrummussa ja mielestäni ne on aina kuivat ennenkuin laitan ne kaappiin.

Inhottavaa maata haisevissa lakanoissa. :( uusia en voi hakea kun lakanakaappi on pojan huoneessa. Heräisi vaan jos menisin sinne penkomaan.

Jos et ole vähään aikaan käyttänyt kys.lakanoita niin ummehtuvat siellä pinkassa... Heh, hauskaa kun meidän tyttö ei herää vaikka diskon järjestäisi samassa huoneessa jossa nukkuu:)

Nestemäistä erisania käytän. Pesuainelokerot ovat puhtaat, nukkasihdistä en tiedä kun olen pesutuvan koneilla pessyt. Kaapin ei pitäisi olla syyllinen, kun pojan vaattet on myös sielä ja ne taas ei haise.

Mä mietin sitä, kun meillä on 5 paria lakanasettiä, että jos se kierto on liian pitkä. Eli nämä olisi liian kauan muhineet kaapissa ja sen takia haisee.. Mutta en mä sitäkään oikein osaa uskoa.

Kohta minä nukun ilman lakanoita. :D heivaan nämä tonne nurkkaan.

Yhteistyössä