Lamaannuttava ovulaatiokipu!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Ovulaation aikaan monesti mietin sitä, miksi naisena olon pitää olla näin suuri kärsimys.
Mulla tuntuu siltä, kuin koko alavatsa räjähtäisi. Peräsuoltakin tökitään veitsellä.
Kaiken lisäksi koko kohdun seutu tuntuu siltä kuin se vaan pullahtaisi sieltä ihan yhtäkoska ulos.

Sama juttu menkkojen aikaan. Koko maha turpoaa ja näytän ihan raskaana olevalta. Ne kivut ovat ihan kestämättömiä, joten olen aina vuodon ensimmäiset päivät vuoteen omana.

Ja mulla ei muka ole endometrioosi, vaikka nämä kivut viittaisivat siihen, tärinäkipua ymsy ms. :(


OLisinpa MIES Miesten ei tarvitse turhia kipuja kärsiä. :(
 

Yhteistyössä