S
"Sinna"
Vieras
Sunnuntaina alkoi lapsella nenän vuotaminen, tukkoisuus ja limainen yskä ja varmaan kurkkukin kipeä kun ruoka ja juomiset ovat maistuneet huonosti. Tänäkin aamuna tuli vielä paksua keltaista räkää nenästä ja jonkin verran yskää on ollut mutta lapsi jaksaa touhuta normaalisti. Tuntuu, että lasta alkaa jo kyllästyttää tämä kotona ja sisällä oleminen. Olin itsekin kipeänä eli en ole jaksanut touhuta kovinkaan vauhdikkaita leikkejä lapsen kanssa ja ollaan yhtä kauppareissua lukuunottamatta oltu sisällä.
Mietin, että uskaltaisiko tai viitsisikö lapsen jo huomenna viedä päiväkotiin? Minulla on ollut tänään jo normaali olo eli voisin sen puolesta huomenna töihin mennä ja lapsella ei ole ollut kuumetta missään välissä eli ei oikein voi miettiä silläkään periaatteella, että yksi kuumeton päivä kotona.
Mietin, että uskaltaisiko tai viitsisikö lapsen jo huomenna viedä päiväkotiin? Minulla on ollut tänään jo normaali olo eli voisin sen puolesta huomenna töihin mennä ja lapsella ei ole ollut kuumetta missään välissä eli ei oikein voi miettiä silläkään periaatteella, että yksi kuumeton päivä kotona.