V
vieras
Vieras
Hain tytön tarhasta normaalisti,hän valitti,että väsyttää ja palelee,mittasin kuumeen ja olikin 38.7 kuumetta.Tarhassa ei vielä oltu huomattu mitään..Mikähän tauti on päällä/tulossa..Kolme muutakin kuumetapausta kuulemma tänään tullut tarhassa