Lapsellani on suojelusenkeli ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon, että jokaisella ihmisellä on oma suojelusenkeli. Jopa sinulla Dechs.
Minä uskon, että jokaisella ihmisellä on kosminen suojelusmajava. Se nakertaa välillä puita peurahirviöiden tielle, jotka muuten pääsisivät syömään ihmisiä. Näin kosmiset suojelusmajavat varjelevat meitä kaikkia peurahirviöiden sarvekkaalta vihalta. Välillä löydän vaatteistani tai papereista karvoja, jotka ovat selvästi näiltä suojelusmajavilta peräisin. Ne ovat merkkejä, että majava vahtii minua.

[QUOTE="vieras";23637839]Ihanaa että on muita joilla vastaavia kokemuksia, ehkä en olekaan siis seonnut ;) Onhan se tosi lohdullista jai ihanaa ajatella että omalla rakkaalla lapsellani kulkee vierellä oma suojelija ja itsekin olen jotenkin mieltänyt sen erääksi kuolleeksi sukulaiseksi joka oli minulle kovin läheinen ja kuoli aivan liian nuorena.[/QUOTE]

Kuolleet ihmiset eivät ole suojelusenkeleitä. Mutta sinä puhuit suojelijasta... Niin, siitä en tiedä. Itse tukeudun vain enkeleihin.

Minä uskon, että jokaisella ihmisellä on kosminen suojelusmajava. Se nakertaa välillä puita peurahirviöiden tielle, jotka muuten pääsisivät syömään ihmisiä. Näin kosmiset suojelusmajavat varjelevat meitä kaikkia peurahirviöiden sarvekkaalta vihalta. Välillä löydän vaatteistani tai papereista karvoja, jotka ovat selvästi näiltä suojelusmajavilta peräisin. Ne ovat merkkejä, että majava vahtii minua.

Onko sulla joku suurikin hätä kun pitää tunkea tähän ketjuun heittämään tälläisiä kommentteja? Tuskin on sulta pois jos joku uskoo muuhunkin kuin omaan napaan.

Kuolleet ihmiset eivät ole suojelusenkeleitä. Mutta sinä puhuit suojelijasta... Niin, siitä en tiedä. Itse tukeudun vain enkeleihin.

Niin kun en oikein tiedä miten suhtautuisin tähän asiaan ja mitä siitä ajattelisin? En tiedä mitään enkeleistä tai suojelijoista jne. Mulle tuli vaan ekan kerrran kun aistin jotain poikkeavaa niin heti sellainen olo että **** on täällä...

[QUOTE="vieras";23637867]Onko sulla joku suurikin hätä kun pitää tunkea tähän ketjuun heittämään tälläisiä kommentteja? Tuskin on sulta pois jos joku uskoo muuhunkin kuin omaan napaan.[/QUOTE]
Mikset pidä minun uskomustani yhtä hyvänä kuin omaasi? Samassa määrin pohjautuvat faktatietoon. Kosmisten suojelusmajavien olemassaolo on todistettu tasan samoissa määrin kuin suojelusenkelien olemassaolo, joten äläpä syrji minun uskoani. Kosminen suojelusmajava on yhtä validi usko kuin suojelusenkelikin.

Olen huomannut, että löydät aina tämän tyyppiset ketjut ja sinulla on kova tarve todistella, ettei Jumalaa ja enkeleitä ole. Yrität aina ivallisesti iskeä. Mitkähän ovat tarkoitusperäsi? Miksi se sinua vaivaa vaikka muut näihin uskovat?

Olen huomannut, että löydät aina tämän tyyppiset ketjut ja sinulla on kova tarve todistella, ettei Jumalaa ja enkeleitä ole. Yrität aina ivallisesti iskeä. Mitkähän ovat tarkoitusperäsi? Miksi se sinua vaivaa vaikka muut näihin uskovat?
Se on sen sataan kertaan selitetty, miten taikauskot ovat vahingollisia koko yhteiskunnalle. Pitäisi varmaan alkaa pitää leikepöydällä tekstiä valmiiksi, että voisi vaan liittää suoraan kun joku taas kysyy "miten koko yhteiskuntaa vahingoittava asia sinua haittaa?" No, katsos kun minä olen yhteiskunnan osa.

Se on sen sataan kertaan selitetty, miten taikauskot ovat vahingollisia koko yhteiskunnalle. Pitäisi varmaan alkaa pitää leikepöydällä tekstiä valmiiksi, että voisi vaan liittää suoraan kun joku taas kysyy "miten koko yhteiskuntaa vahingoittava asia sinua haittaa?" No, katsos kun minä olen yhteiskunnan osa.

millä lailla se on vahingollista yhteiskunnalle? en tod. ymmärrä.

Oma lapseni näki myös suojelijahenkensä pienempänä ollessaan. Kuvaili hänet minulle. Näistä lapsuudentapahtumista tietämätön näkijä kuvaili saman hengen minulle vuosia myöhemmin.

Lähinnä näistä Jumalaa pilkkaavista kirjoituksistasi tulee vain sellainen kuva, että kuulut siihen toiseen leiriin.

[QUOTE="vieras";23637901]millä lailla se on vahingollista yhteiskunnalle? en tod. ymmärrä.[/QUOTE]
Noh, taikauskottomat ovat ihan tutkitusti tilastojen valoissa vähemmän rikollisuuteen taipuvia, vähemmän rasistisia ja naisia alistavia, sekä ylipäänsä avaramielisempiä mm. seksuaalivähemmistöjä kohtaan kuin taikauskoiset. Noin vain muutaman asia mainitakseni. Minä pidän yhteiskuntaa jossa on vähemmän rikollisuutta parempana, mutta se olenkin varmaan vaan minä. Lisäksi pidän yhteiskunnassa myös avarakatseisuudesta ja tasa-arvosta, mutta sekin olen varmaan edelleen vain minä.

Kohta joku huutaa "no emmää ymmärrä miten just MUN usko.."

Noh, taikauskottomat ovat ihan tutkitusti tilastojen valoissa vähemmän rikollisuuteen taipuvia, vähemmän rasistisia ja naisia alistavia, sekä ylipäänsä avaramielisempiä mm. seksuaalivähemmistöjä kohtaan kuin taikauskoiset. Noin vain muutaman asia mainitakseni. Minä pidän yhteiskuntaa jossa on vähemmän rikollisuutta parempana, mutta se olenkin varmaan vaan minä. Lisäksi pidän yhteiskunnassa myös avarakatseisuudesta ja tasa-arvosta, mutta sekin olen varmaan edelleen vain minä.

Avarakatseinen ei ole sana, joka sinusta tulee mieleen kun mielipiteitäsi lukee.

et voi olla tosissasi? siis että se jos uskon/epäilen että pienellä tytölläni on suojelusenkeli vierellään tekee minusta rasistin? ei kannattaisi yleistää ihan noin kärkkäästi, eiköhän noita rasisteja ja naisia alistavia hyypiöitä löydy ihan joka uskontoon kuuluvista.

[QUOTE="vieras";23637941]et voi olla tosissasi? siis että se jos uskon/epäilen että pienellä tytölläni on suojelusenkeli vierellään tekee minusta rasistin? ei kannattaisi yleistää ihan noin kärkkäästi, eiköhän noita rasisteja ja naisia alistavia hyypiöitä löydy ihan joka uskontoon kuuluvista.[/QUOTE]
Kyse olikin siitä, että taikauskovaisten piiristä niitä löytyy enemmän kuin taikauskottomista. Mikä on tietysti aika huvittava ajatus sinänsä, kun miettii esim. kristinuskon opetuksia. Väittävät, että jumalanpalvonta tekee hyveelliseksi ja autuaaksi, vaikka tosiasiassa onkin juuri toisinpäin.

Minä löydän pikkuruisen, valkoisen höyhenen säännöllisesti. Se tulee tielleni silloin, kun edistyn asioissa ja kuljen "oikealla" polulla. Höyhen on pieni ja kaarella, siististi irronnut ja hieman pörröinen. Viimeksi kun keräsin kaiken rohkeuteni ja puhuin itselleni vapautuksen työkkäri-pelleilyyn + sain oikeuden lähteä hakemaan itselleni psykiatrista hoitoa, virkailija kirjoitti minulle vuoden loppuun uuden ajan ja uutta työkkärikorttia etsiessään laatikosta tuli löytäneeksi höyhenen. :D "Tämmöinen oli korttien päällä...onpas outoa, ei mulla ole mitään missä ois höyheniä?? Eihän sullakaan ole untuvatakkia..?" Ei ollut, ei. Kerroin hänelle tarinani pikkuruisista höyhenistä ja hän antoi mukaani sen kortin + löytämänsä höyhenen: "tää on selkeesti sun". :D

aivan ihana tarina. kiitos!
työkkärin ihmisiin totaalisesti kyllästyneenä, ilahduin luettuani, että heistäkin joku tuntee jotakin :D osuisipa minunkin kohdalleni "höyhen"työvoimaneuvoja...

[QUOTE="hei";23637536]Just olen lukemassa kirjaa Enkeleitä hiuksissani. Siinä tämä selvännäkijä kertoo, että jokaikisellä ihmisellä on oma suojelusenkeli, joka valitsee meidät jo hedelmöityshetkellämme ja on kanssamme 24/7 kuolemaan saakka. Aivan mieletön kirja, tämä nainen kävi just Suomessakin luennoimassa.

Kiehtova ja vilpitön omaelämäkerta naisesta, joka on elänyt henkiolentojen ympäröimänä koko ikänsä

Irlantilainen Lorna Byrne näkee enkeleitä, kuolleiden henkiä ja kokee ennalta usein traagisiakin tapahtumia. Lapsena hän luuli, että kaikki muutkin näkevät samoja asioita.Lorna Byrne kertoo avoimesti erilaisuudestaan, kasvamisestaan köyhyydessä, työstään Dublinissa ja avioliitostaan. Hän kuvailee myös kokemiaan vastoinkäymisiä sekä rikasta henkistä maailmaansa.[/QUOTE]

Kiitos kirjavinkistä!

Matteus 18:jae 10. Katsokaa, ettette halveksi yhtäkään näistä pienistä. Sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa katselevat aina minun taivaallisen Isäni kasvoja. Uusi Testamentti, Raamattu

Tuo Uuden Testamentin kohta Matteus 18 jae 10. Kertoo lasten enkeleistä.
Minulla olisi pikkuveli maan päällä, jos ei olisi nukkunut vauvana pois ja asiasta vaiettiin kotona niin lukitusti, että aivan unohdin sen normaali elämän pyörteissä, kunnes aikuisena tapasimme erään eteläamerikkalaisen pastorin, joka kysyi saako rukoilla minun ja kaverini sekä isoveljeni puolesta? vastasimme siihen, että tottakai! ja tämä vanhempi eteläamerikkalainen pastori katsoi ylös päin kohti taivasta ja alkoi puhumaan, että minä näen teillä pikkuveljen kasvavan taivaassa...jne...Siinä kohtaa alkoikin kuulostamaan hurjalta et uskomatonta! Ei edes hyvä kaverini tiennyt sitä asiaa ja saati sitten tämä vieras ulkolainen kaukaa Suomeen tullut pastori.
Silloin ymmärsin, että pienet viattomat lapset pääsevät suoraan Taivaaseen kasvamaan ja odottamaan meitä sinne johon pääsemme syntisinä vain armahdettuna Jeesuksen ristin sovintotyön kautta ja siihen uskoen, että Jeesus maksoi minunki syntini, jotta minullakin olisi pääsy aikuisena ja syntisenä tavallisena ihmisenä Jeesuksen sovintotyön kautta ja avulla ainoastaan taivaaseen uskomalla, että Jeesus maksoi syntini uhratessaan itsensä ja maksaakseen syntivelkamme ristillä.
Tässä on koko Raamatun ja Uuden Testamentin sekä kristinuskon suurin ja tärkein asia, joka on myös annettu kirkollemme tärkeimmäksi asiaksi kertoa maailmalle ihmisten pelastukseksi.
Tässä on ainut paras henkivakuutus, joka on valmiiksi maksettu sinun puolestasi ja ainoa, jossa oletkin itse edunsaaja ja vieläpä iankaikkisesti.