lapselle joku muu tärkeämpi kuin isä ja äiti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

ttt

Vieras
käydään usein kerran tai pari päivässä mun vanhempien luona.. lapsi pian 11kk on aivan innoissaan.. itku tulee jos joutuu mummun tai mun veljen sylistä pois.. musta tuntuu et kotona mä en ehdi tehdä lapsen kaa kunnolla mitään koska aina on myös siivottava ym askareita.ctai ainakaan kokoaikaa.. ku ollaan siellä ni aina on joku olemassa sen kanssa.nja mies ei ole kovin onnistuneesti ollut lapsen kanssa missään....

eli onko myöhemminkin näin et lapsi on paljon enemmän innoissaan nähdessään sukulaisia ku äitiään ja isäänsä.. tai voiko niistä tulla paljon tärkeempiä,... vai oonko itsekäs kun ajattelen näin enkä täysillä riemuitse siitä et lapsella on paljon ihmisiä jotka välittää siitä?

kukaan ei koskaan voi korvata sua. mummulta vaan saa jakamattoman huomion ja sitähän noi pienet rakastaa,kunnon hyysäystä. meilläkin lapset nauttii,ja on monesti tullut poru kun kotio pitäis lähtee. silti,vaikkei kotona arkena aika aina riitä,on oma vanhempi aina tärkeintä. eriasia sellaisissa perheissä missä väkivaltaa jossain muodossa. ole huoleti! :flower:

gnää. Äiti on kuitenkin se, joka saa aina sen täyslaidallisen, hyvää ja pahaa.

Mutta älä hyvä ihminen tuhlaa aikaasi tiskaamiseen jos mieluummin leikkisit lapsen kanssa. Tiskit ei karkaa (ts. heität ne koneeseen kun laps nukkuu) mutta lapsi kasvaa kuin rikkaruoho. Leiki niin kauan kuin leikityttää!

Alkuperäinen kirjoittaja ttt:
musta tuntuu et kotona mä en ehdi tehdä lapsen kaa kunnolla mitään koska aina on myös siivottava ym askareita.

Mun mielestä kotiaskareet joutaa odottaa. Kyllä se lapsen kanssa "kunnolla" touhuilu on tärkeämpää. Se sotku joutaa kyllä odottaa.

Kun niitä iloisia hetkiä oman lapsen kanssa tulee enemmän, niin osaa nauttia siitä, että lapsi on onnellinen myös muiden kanssa.

loppujen lopuksi sinä olet lapsellesi tärkein, usko vaan. voihan se olla että lapsikin kaipaa vaihtelua ja muuta seuraa ja on siitä iloinen ja harmistuu kun kiva loppuu.

Sinä olet varmasti lapsellesi tärkein. Mutta hän on varmaan sosiaalinen tyyppi ja nauttii tavatessaan "uusia" naamoja, jotka tuttuuden takia eivät pelota, mutta ovat vaihtelua aina varmasti olemassa oleviin äitiin ja isään.

Yhteistyössä