Lapsen isän käytös ketuttaa (joo ja ihan turha)

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Lapsen parasta ja miestäkin ajatellen ajattelin, että lapsi saa viettää joulun isänsä kanssa. Ollaan erottu vasta 1,5 kk sitten. Miehen piti noutaa lapsi huomenna ja olin sopinut menoa huomiselle illalle.

Tänään poika soitti isälle ja kysyi mihin aikaan pääsee huomenna hakemaan. Tajusin keskustelusta, että ei pääsekään kuin ehkä torstaina noutamaan. Soitin perään ja kysyin mitä mies sopi pojan kanssa. Sanoi tulevansa aikaisintaan torstai-illtana myöhään. Työkiireitä, jotka mun olisi pitänyt tietää. Justiinsa.

Kun sitten kysyin, että voisiko hänen äitinsä ottaa lasta sitten päiväksi jos itse on töissä, mies vastasi näin: Kyllä sä sen uuden miehesi kanssa ehdit jouluaattonakin viettää aikaa.

Mulla ei todellakaan ole ketään. Olen yksin jouluaaton, osin ollakseni hänellekin kiltti (hän sai siis toivomansa mukaan lapsen jouluksi), ja tällainen on kiitos siitä. Miehet :mad:

Kaikkein kurjinta on lapselle se kun hän ymmärtää ettei hän sovi kummankaan vanhemman aikatauluun.

Siis minä olisin mielelläni ollut lapseni kanssa joulun ja ihan minkä päivän vaan. Mies halusi lapsen luokseen jo keskiviikkona. Unohti vain kertoa minulle ettei se sittenkään sopinut hänen aikatauluihinsa.

Tottahan minä huomenna lapseni kanssa mielelläni olen, joudun vain perumaan sovitun menon.

Ymmärrän sua hyvin. Ja mitä oon lukenut sun juttujasi teidän parisuhteesta ja lopulta erosta, niin en yhtään ihmettelisi, vaikka mies olis tehnyt noin ihan sun kiusaksesi. :/

:hug: muistathan mitä sanoin viestissäni. Siis siinä tekstarissa taannoin.
Joskin viisainta, jos vain kykenee, on toki olla provoistumatta miehen ilmeisen lapsellisesta käytöksestä.
Mutta viisashan sä oletkin:hug:
Hyvää joulua, älä juo liiaksi kiehuvaa gölgiä:wave:

Yhteistyössä