Lapsen kaverista ?!?!?

siis jos tämä ei ole provo, niin kaisa on inhottava kiusaava läski. tosi ovela ja inhoittava ja hemmoteltu.

ja valitettavasti itsekin olen tavannut läskeihin, jotka alkavat panetella toisia kiusaamisesta, kun sinne päin katsookaan, mutta itse ovat saaneet aikaan pitkäkestoista kiusaamista, kateuksissaan. oma huono itsetunto lähtökohtana on alettu puhua pahaa ja syrjiä jotain kaunista ja hoikkaa. inhottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
"Kaisan" äiti pyysi minua ostamaan lapselleni eri vaatteita koska hänen lapsensa ei voi käyttää koonsa vuoksi hm:n vaatteita ja on sen vuoksi kateellinen lapselleni.
Miten hän voi vaatia minua uusimaan vaatevaraston koska hänenkin lapsensa voisi olla normivartaloinen jos vähän katsottaisiin ruuan perään./quote]

Pyysi / vaati.

Niin kovin erilaiselta saa asian kun asian halutessaan kuulostamaan. Eipä kai se iso uhraus ois ostaa vaikka joku kaveruspaita jotka vois olla samanlaiset.
Ootko sä pimee?
Ei ku se on varmaan Kaisan äiti....

Huh, ja pituutta oli n.?

Kuulostaa hurjalta, itse kolmen lapsen äitinä painan 49kg pituutta 162cm. Voi elämä.

Eikös koulusta voitaisiin oikeasti puuttua jo tuohon lapsen painoon... tollanenhan on jo hengelle vaarallista. Eikö sen vanhemmat oikeesti tajuu... vai haluuko ne tappaa lapsensa.

Voi.vvvvv. että raivostuttaa aikuisten välinpitämättömyys.

Että onko se 40kg niin hirvee. Jos tämä "kaisa" on samanpituinen kuin apn lapsi, niin sitten tietenkin on, mutta esim minä olin tuon ikäisenä yli 130cm ja yksi kaverini noin 140, jolloin se 40kg ei niin kauheeta ois.

Yhteistyössä