Lapsen kaverit :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meimi

Vieras
Voi sentään, kaverisuhteet on niin vaikeita... Varsinkin 3 tytön suhde...

Lapsi tuli koulusta onnellisena kotiin, todistus oli ihan ok. Meni mesettämään kahden parhaan ystävän kaa ja nämä parhaat ystävät yllättäen ilmoittivatkin että lapsemme kuulemma ärsyttää heitä ja he eivät halua enää olla kamuja. Siis hä?Ystävyyssuhdetta kuitenkin takana jo usea vuosi, ja pari-kolme näistä ihan ylimpiä ystäviä.
Nämä pari tyttöä olivat löytäneet poikaystävät, joiden kanssa "nelistään" on mukava olla ja lapsemme ei sovi joukkoon...

No, lapsi itkee ihan täyttä; kesäloma kuulemma ihan pilalla, kaikki on ihan pilalla...

Lohduttaminen ei oikein tehoa, eikä se että sanoo, että ystäviä löytyy muitakin. Ja että nämäkin voi katua sanomaansa.

Mitähän tuolle vielä sanoisi, mikä auttaisi?

Voit sanoa että tuossa iässä (Oletan että esi-teinejä ) poikaystävät yms. vaihtuu nopeasti, ja taitaa mieli noissa kaveri asioissakin muuttua aika tiuhaan. Kurjaa toi on, mut lapset on vaan niin hiton raakoja..:( Itse ekaluokkalaisen tytön äitinä olen sen joutunut huomaamaan..

Esiteinejä juu.

Sitäkin tosiaan yritin puhua, ettei ne tytöt kauaa jaksa varmaan niiden poikien kaa roikkua, ja sitäkin, että muistaa ettei ite toimi noin.
Nooh, jospa se tästä.

Ja tosiaan, koira löytyy jo, ei tarvi ostaa. =).

Mulle kävi noin.Ja kesäloman alussa.
Sain Miralta ja Raisalta todella julman kirjeen etteivät enään halua olla kaverinani. Oltiin kasille menossa syksylä.

Kavereita oltiin jo kolmannelta mutta en tiedä tähänkään päivään mennessä mikä tuli.

Itkin katkerana. todella katkerana.

Ajan myötä kesän edetessä suru lievittyi.Kuljin harrastuksissa ja sukulaisissa. Muita ystviä ei kovin ollut kun olimme tiivis kolmikko.

Tue tue tue. Anna raivota surra rauhassa.

No "mun" esiteini on 12 v.

Mun mielestä 12 vuotiaalla ei tarvi olla poikaystäviä (eikä muuten mun tytönkään mielestä). Esiteininä pidän siksi, koska näitä hormonaalisia muutoksia jo tapahtuu ja mieli myllertää...

Yhteistyössä