I
iinukka
Vieras
jep..tiedän kyllä ois pitäny laittaa heti vaan omaan sänkyyn eikä edes opettaa nukkumaan vieressä. pieni herra on nyt 2,5 v ja ois korkea aika oppia nukkumaan omassa huoneessaa. keskessä nukkuu.kova on kääntyilemään ja potkimaan unissaa. ja ei tuo mikään ihan pienikään enää ole
kooltaan, että ahdasta on meillä.
ei millään jää omaan sänkyynsä ellei ole ihan tois väsynyt.mun pitäs olla siinä sen vieressä siihen asti kun nukahtaa.tiedän siihenhän se on oppinut..
sitten kun oon lähdössä pois niin kuuluu "äiti älä jätä" "tahtoo äitin viereen"
arvatkaa vaan voiko niiten isojen kyynelsilmien edessä olla kovana.
joskus kun on nukahtanut,niin kannetaan omaan sänkyyn.siellä nukkuu sitten ihan kiltisti aamuun asti vaikka välillä heräisikin.
vauvakin on meille tulossa.olisi tarkoitus että oppisi ennen vauvan syntymää,niin ei tulisi hänelle sitä tunnetta että joutui pois vauvan tieltä.
eikä sitten heräisi aina vauvan itkuun.
antakaa mulle vinkkejä miten tän sais toimimaan.
ei millään jää omaan sänkyynsä ellei ole ihan tois väsynyt.mun pitäs olla siinä sen vieressä siihen asti kun nukahtaa.tiedän siihenhän se on oppinut..
sitten kun oon lähdössä pois niin kuuluu "äiti älä jätä" "tahtoo äitin viereen"
arvatkaa vaan voiko niiten isojen kyynelsilmien edessä olla kovana.
joskus kun on nukahtanut,niin kannetaan omaan sänkyyn.siellä nukkuu sitten ihan kiltisti aamuun asti vaikka välillä heräisikin.
vauvakin on meille tulossa.olisi tarkoitus että oppisi ennen vauvan syntymää,niin ei tulisi hänelle sitä tunnetta että joutui pois vauvan tieltä.
eikä sitten heräisi aina vauvan itkuun.
antakaa mulle vinkkejä miten tän sais toimimaan.