Lapsen pappa ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liipola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyllä ainakin vähän ymmärrän ap:ta. Jos pappa itse on aikanaan mokannut asiat oman lapsensa kanssa, onko ap:n velvollisuus luopua omista hetkistään oman lapsensa kanssa, että papalle tulisi puhdas omatunto? Sellainen olo minulle ainakin tulee tästä papasta ap:n kirjoituksen perusteella, että yrittää puhdistaa omaatuntoaan lapsenlapsen kautta. Isovanhempien on helppo tavallaan jyrätä sillä varjolla, että ajattelevat vain lapsenlapsen parasta...Vaikka motiivi olisi oikeasti ihan muuta.

Pappa ei olisi edes tiennyt asiasta ja näistä hetkistä, ellei ap olisi käskenyt miestään ruinaamaan rahaa pyörään tältä papalta. Ap haluaa siis nähdä pelkästään papan rahatuppoja, ne kyllä kelpaavat niin hyvin, että oikein perään kysellään.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
mikä teitä vaivaa? onko se teiltä pois jos pappa ei pääse kattoo ku lapsi saa pyörän?

- Minua ei mikään vaivaa. Multa ei oo mitenkään pois se, että lapsesi pappa ei pääse katsomaan kun lapsesi saa pyörän. Täytyy kyllä sanoa, etten muista oliko meillä jotain "yleisöä" kun lapset on saaneet ekat pyörät.

vastatkaa siihen onko tuo pappa aikuinen jos evää lapselta ilon siksi että itse pahoitti mielensä?

-On hän varmaankin aikuinen. Toimii tässä pyöräasiassa nyt mielestäni vaan maksuautomaattina.
Pistää myös miettimään onko oma käytöksesi aikuismaista. Kyllä se lapsen ilo pyörästä, jota ei ehkä olekaan, on tainnut mennä jo.

mulla ei ole mitään helvetin velvollisuutta miellyttää tuota ihmistä,se ei ole sukua mulle. se olis vnut kieloitäytyä.

-Hän on sukua lapsellesi, siitä et pääse mihinkään. Te ootte nyt kumpikin papan kanssa poimimassa pullasta vaan rusinoita.

tää on vaan asia missä mun päätä ei käännetä.

- Asia ok. Mutta vedä nyt vähän henkeä välillä.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
[QUOTE="vieras";28412189]Ootko ihan tosissaan?
Toimitko kypsästi kun kiellät pappaa, joka osti pyörän, näkemästä kun lapsi harjoittelee sillä ensimmäistä kertaa? Tämäkö on kypsää käytöstä?
Eihän sun papan kanssa tarvi toimeen tulla, mutta lapselle pitää antaa aina mahdollisuus olla papan kanssa.[/QUOTE]

miksi helvetissä sen papan pitäs saada varastaa multa se mulle tärkeä hetki,jonka haluan jakaa minun perheeni kannsa, siihen ei kuulu miehen isä.

lapsi ei menetä siinä mitään jos pappa on sitten toisella kerralla katsomassa!

koko ajanhan mä oon toitottanut että lapsi saa olla pappansa kanssa! pappaa ei vaan paljoo kiinnsota koska se on itsekäs ja laiska! esimerkiksi puistoon ei oo koskaan lasta vienyt, tervetuloa viemään vaikka joka päivä lapsi puistoilee(kunha minun ei tarvitse tuota ihmistä nähdä,kovin pitkää aikaa).

mistä lähtien papan oikeudet ylittää vanhempien oikeudet?

miksi mun tarttis luopuu mulle tärkeestä asiasat,papan takia? kerro yksikin hyvä syy?

eikä se ole pyörä..koska sen päätöksen pappa teki itse.

??? nyt viuhuu kovaa yli. Siis anna kun summaan; pappa on satuttanut miestäsi, joka sittemin on antanut anteeksi. Pappa haluaa olla lapsenne elämässä läsnä ja ostaa tälle pyörän. Mikä parasta; hän haluaa olla läsnä myös lapsen elämässä ja nähdä, kun lapsi pyörän saa. Miehellesi ja lapsellesi se olisi ok, mutta sinä sanot Ei. Ei ole mahdollista, ettei lapsesi aisti vihamielistä asennettasi pappaa kohtaan; tässä kohtaa jo satutat. Tottakai pappakin toimii väärin. Sinä kuitenkin olet ensisijaisesti lapsesi hyvinvoinnista vastuussa. Sinun käytöksesi on ollut osittain syynä tilanteeseen. Sinun käytöstäsi korjaamalla lapsi olisi saanut pyörän ja papan jakamaan Hänelle tärkeän hetken. Koska loppujen lopuksi kyse on lapsen hetkestä, ei sinun

en minä sitä lasta satuta vaan pappa!

sä et saa millään tavalla käännettyä tätä minun syyksi! tideätkö että aikuinen ihminenv astaa itse teoistaan ja valinnoistaan! sun logiikalla jos joku mies lyö vaimoaan,se on vaimon syytä,mitäs ärsytti!

pappa teki itse valinnan, hän olisi myös voinut valita antaa pyörän poikansa matkaan,lapsella olis pyörä! eikö hän ole tehnyt mielestäsi mitään väärää? hän on vain viaton uhri?

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28412311:
Hohhoijjaa... Kyllä se ongelma on nyt jossain muualla kuin papassa.:rolleyes: Älä koskaan pyydä apua keneltäkään, niin EI tarvitse jakaa mitään. Ei edes kokemuksia.

minä jaan mielelläni asioita ja autan ihmisiä jos pystyn.

Mutta niitä ensimmäisiä juttuja mitä tulee lapsen kanssa eteen en halua jakaa muiden kanssa!

onko se muka liikaa vaadittu että nämä tietyt hetket jaan vaan oman perheeni kesken?

mikä sut ajaa olemaan tuota mieltä.

ai papassa ei ole vikaa?

pappa:jaaha mä en sa amennä kattoo ku laps ajaa ekaa kertaa pyörällä,no enpä anna koko pyörää! siitäs saa miniä.

miksi helvetissä sen papan pitäs saada varastaa multa se mulle tärkeä hetki,jonka haluan jakaa minun perheeni kannsa, siihen ei kuulu miehen isä.

lapsi ei menetä siinä mitään jos pappa on sitten toisella kerralla katsomassa!

koko ajanhan mä oon toitottanut että lapsi saa olla pappansa kanssa! pappaa ei vaan paljoo kiinnsota koska se on itsekäs ja laiska! esimerkiksi puistoon ei oo koskaan lasta vienyt, tervetuloa viemään vaikka joka päivä lapsi puistoilee(kunha minun ei tarvitse tuota ihmistä nähdä,kovin pitkää aikaa).

mistä lähtien papan oikeudet ylittää vanhempien oikeudet?

miksi mun tarttis luopuu mulle tärkeestä asiasat,papan takia? kerro yksikin hyvä syy?

eikä se ole pyörä..koska sen päätöksen pappa teki itse.

Minkä ikäinen sä olet?

minä jaan mielelläni asioita ja autan ihmisiä jos pystyn.

Mutta niitä ensimmäisiä juttuja mitä tulee lapsen kanssa eteen en halua jakaa muiden kanssa!

onko se muka liikaa vaadittu että nämä tietyt hetket jaan vaan oman perheeni kesken?

mikä sut ajaa olemaan tuota mieltä.

ai papassa ei ole vikaa?

pappa:jaaha mä en sa amennä kattoo ku laps ajaa ekaa kertaa pyörällä,no enpä anna koko pyörää! siitäs saa miniä.

Sinä: jaaha, pappa haluaa tulla katsomaan, kun lapsi saa papan ostaman pyörän, no enpä päästä niin nyt lapsi ei saa koko pyörää! siitäs saa appi!

Voisko teistä edes toinen ajatella sitä lasta ja lopettaa tuon typerän kinan.

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
[QUOTE="...";28412326]??? nyt viuhuu kovaa yli. Siis anna kun summaan; pappa on satuttanut miestäsi, joka sittemin on antanut anteeksi. Pappa haluaa olla lapsenne elämässä läsnä ja ostaa tälle pyörän. Mikä parasta; hän haluaa olla läsnä myös lapsen elämässä ja nähdä, kun lapsi pyörän saa. Miehellesi ja lapsellesi se olisi ok, mutta sinä sanot Ei. Ei ole mahdollista, ettei lapsesi aisti vihamielistä asennettasi pappaa kohtaan; tässä kohtaa jo satutat. Tottakai pappakin toimii väärin. Sinä kuitenkin olet ensisijaisesti lapsesi hyvinvoinnista vastuussa. Sinun käytöksesi on ollut osittain syynä tilanteeseen. Sinun käytöstäsi korjaamalla lapsi olisi saanut pyörän ja papan jakamaan Hänelle tärkeän hetken. Koska loppujen lopuksi kyse on lapsen hetkestä, ei sinun[/QUOTE]

luuletko että lapsi osaa ajatella että nyt pitäs papan olla tässä kun mä ajan tätä pyörää? ei varmaankaan osaa kaivata pappaa kun on innoissaan pyörästä.

miksi papan tunteet ja tarpeet olisi tärkeämmät kuin minun? selitä se?

tuo pappa ei halua olla läsnä lapsen elämässä.. hän ei oo hoitanut lasta yksin kuin 2kertaa, olisi kyllä saanut,mutta onhan se liian rankkaa 50vuotiaalle hyvässä kunnossa olevalle miehelle.

ps. mies ei ole isälleen antanut anteeksi vaan on tämän kanssa väleissä.

tottakai minun käytöksellä on ollut osansa.

Mutta minusta pappa tekee todella väärin kun hänen mielipahansa on tärkeämpi kuin lapsen.

se ei ole oikeaa antamista,vaan sellaista mille odotetaan vastinetta! onko se aitoa välittämsitä lapsenlapsesta ei! papallehan on tärkeintä hän itse.

minähän en tiennyt että pappa pistää pyörän myyntiin jos ei saa olla mukana,kuulin tämän mieheni kautta,sen jälkeen kun olin sanonut että ei käy.

mies:iskä sano että tuo sen ite
minä:ei käy
mies->kertoo tämän papalle
->pappa miehelle: no pistän pyörän myyntiin sitte.

Ei mikään ihme, että pappa ei paljon saa lapsenlastaan nähtyä, kun sillä on noin vaikea äiti.

Pyörän saa ostaa, mutta ei nähdä kuinka sillä lapsenlapsi sillä ajaa.

Puistoon saisi viedä. Varmaan jos on yrittäyt on päivä, aika ja puisto ollut mielestäsi väärä.

Säälin tuolllaisen äidin lasta. Tuhoat lapsesi ihmissuhteet.

toki mies on tekemisissä, ja lapsi. mutta minä en halua olla, eikä minulla ole käsittääkseni siihen velvollisuuttakaan!

Toisaalta joo sulla on oikeus valita kenen kanssa olet tekemisissä, mutta toisaalta musta tuntuu että sä sodit nyt sun miehesi sotaa, jota edes miehesi ei halua sotia - ja hänenhän se pitäisi päättää soditaanko sitä sotaa vai ei?

luuletko että lapsi osaa ajatella että nyt pitäs papan olla tässä kun mä ajan tätä pyörää? ei varmaankaan osaa kaivata pappaa kun on innoissaan pyörästä.

miksi papan tunteet ja tarpeet olisi tärkeämmät kuin minun? selitä se?

tuo pappa ei halua olla läsnä lapsen elämässä.. hän ei oo hoitanut lasta yksin kuin 2kertaa, olisi kyllä saanut,mutta onhan se liian rankkaa 50vuotiaalle hyvässä kunnossa olevalle miehelle.

ps. mies ei ole isälleen antanut anteeksi vaan on tämän kanssa väleissä.

tottakai minun käytöksellä on ollut osansa.

Mutta minusta pappa tekee todella väärin kun hänen mielipahansa on tärkeämpi kuin lapsen.

se ei ole oikeaa antamista,vaan sellaista mille odotetaan vastinetta! onko se aitoa välittämsitä lapsenlapsesta ei! papallehan on tärkeintä hän itse.

minähän en tiennyt että pappa pistää pyörän myyntiin jos ei saa olla mukana,kuulin tämän mieheni kautta,sen jälkeen kun olin sanonut että ei käy.

mies:iskä sano että tuo sen ite
minä:ei käy
mies->kertoo tämän papalle
->pappa miehelle: no pistän pyörän myyntiin sitte.

Olipas aikuismaista käytöstä sulta.. En mäkää mitään pyörää enää teille antaisi..

[QUOTE="vieras";28412364]Sinä: jaaha, pappa haluaa tulla katsomaan, kun lapsi saa papan ostaman pyörän, no enpä päästä niin nyt lapsi ei saa koko pyörää! siitäs saa appi!

Voisko teistä edes toinen ajatella sitä lasta ja lopettaa tuon typerän kinan.[/QUOTE]

kuten yllä huomaat miten keskustelu on mennyt,niin oikeastaan pappa ei ole minun kanssani asiasta keskustellut yhtään! mies välitti tiedon papalle että minä en halua pappaa tänne. ja pappa vetäs herneen nenään ja totesi että myy pyörän.

se pappa voi vittu katsoa lapsen pyöräll äajoa jonain muuna päivänä!

kyllä olen lopettanut tämän papan kanssa,pistin hänelle viestin että tämä tuntuu ikävältä lapsen puolesta,enkä ymmärrä miksi tämä on hänelle niin tärkeä asia. Menen ostamaan lapslle itse pyörän, niin ei tartte asiaa enempää vatvoa!

Entä jos unohtaisitte sun tunteet ja papan tunteet ja keskittyisitte vaan siihen oleelliseen, että lapsi saa sen penteleen pyörän? Lakkaisit miettimästä että kenellä on oikeus mihinkin ja kenen tunteita loukkaa se ja se, kun edelleen pääosassa on se lapsi ja se pyörä.

Toki sä voit tehdä niinkin, että ostat itse sen pyörän. Mutta eikö alunperin ollut just sun ajatuksena se, että koska sä muutenkin ostat kaiken suurimmaksi osaksi lapselle, niin saisit taloudellista tukea edes tähän pyörään? Eikö sen vuoksi voisi hiukan niellä ylpeyttä?

mikä hitto teitä vaivaa?? miksi mun pitäs ajatella pappaa? miksi sen toive menis minun toiveeni edelle?

Miksi pappa saa ajatella itseään mutta hän on vain uhri, mun taas pitäs joustaa tai oon pahis.

miksi?

oletteko te kaikki sellaisia että jos ostatte jotain,niin te määräätte siitä tavarasta?

että te papan tilanteessa mielummin myisitte pyörän ja tuottaisitte mielipahaa lapsenlapselle?

miksi se pappa ei voi olla se joka joustaa?

koska oletettavasti tuon hetken näkeminen on äidille tärkeämpää kuin papalle.

ai niin viime vuonna tuo pappa jätti oman lapsensa pulaan(lapsi 12v) koska hänen piti päästä baariin!!

tuo pappa ei tee lapsenlapsen kanssa mitään,ei mitään, mehun saataa kaataa kuppiin,kunhan isk ävahtii että ei tuu sotkua.

mä en jaa mun elämän huippuhetkiä,kuspään ukon kanssa! se on muute sinkku jos jotakuta kiinnostaa ku on ihana mies teitin mielestä

Yhteistyössä