L
liipola
Vieras
Ootpa ikävä ihminen.
niin oon, sellaisille jotka sen ansaitsee. mulla ei ole mitään velvollisuuksia ajatella miehen isää. vihaan tuota ihmistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootpa ikävä ihminen.
Mä kyllä ainakin vähän ymmärrän ap:ta. Jos pappa itse on aikanaan mokannut asiat oman lapsensa kanssa, onko ap:n velvollisuus luopua omista hetkistään oman lapsensa kanssa, että papalle tulisi puhdas omatunto? Sellainen olo minulle ainakin tulee tästä papasta ap:n kirjoituksen perusteella, että yrittää puhdistaa omaatuntoaan lapsenlapsen kautta. Isovanhempien on helppo tavallaan jyrätä sillä varjolla, että ajattelevat vain lapsenlapsen parasta...Vaikka motiivi olisi oikeasti ihan muuta.
NO MIKSI HITOSSA RUINAAT SILTÄ NIITÄ SEN RAHOJA???? Rahat olisit vaatinut papalta, jotta SINÄ pääset ostamaan sitä pyörää. Rahoita se ihan ITSE, niin ei tartte vinkua epäolennaisuuksista.
niin oon, sellaisille jotka sen ansaitsee. mulla ei ole mitään velvollisuuksia ajatella miehen isää. vihaan tuota ihmistä.
en minä sitä lasta satuta vaan pappa!
sä et saa millään tavalla käännettyä tätä minun syyksi! tideätkö että aikuinen ihminenv astaa itse teoistaan ja valinnoistaan! sun logiikalla jos joku mies lyö vaimoaan,se on vaimon syytä,mitäs ärsytti!
pappa teki itse valinnan, hän olisi myös voinut valita antaa pyörän poikansa matkaan,lapsella olis pyörä! eikö hän ole tehnyt mielestäsi mitään väärää? hän on vain viaton uhri?
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28412311:Hohhoijjaa... Kyllä se ongelma on nyt jossain muualla kuin papassa.Älä koskaan pyydä apua keneltäkään, niin EI tarvitse jakaa mitään. Ei edes kokemuksia.
voi nyyh! niin miksi ei voida keskustella,koska pappa ei vastannut mun viesteihin yhtään mitään! koetappa siinä sitten keskustella!
miksi helvetissä sen papan pitäs saada varastaa multa se mulle tärkeä hetki,jonka haluan jakaa minun perheeni kannsa, siihen ei kuulu miehen isä.
lapsi ei menetä siinä mitään jos pappa on sitten toisella kerralla katsomassa!
koko ajanhan mä oon toitottanut että lapsi saa olla pappansa kanssa! pappaa ei vaan paljoo kiinnsota koska se on itsekäs ja laiska! esimerkiksi puistoon ei oo koskaan lasta vienyt, tervetuloa viemään vaikka joka päivä lapsi puistoilee(kunha minun ei tarvitse tuota ihmistä nähdä,kovin pitkää aikaa).
mistä lähtien papan oikeudet ylittää vanhempien oikeudet?
miksi mun tarttis luopuu mulle tärkeestä asiasat,papan takia? kerro yksikin hyvä syy?
eikä se ole pyörä..koska sen päätöksen pappa teki itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28412335:Minkä ikäinen sä olet?
minä jaan mielelläni asioita ja autan ihmisiä jos pystyn.
Mutta niitä ensimmäisiä juttuja mitä tulee lapsen kanssa eteen en halua jakaa muiden kanssa!
onko se muka liikaa vaadittu että nämä tietyt hetket jaan vaan oman perheeni kesken?
mikä sut ajaa olemaan tuota mieltä.
ai papassa ei ole vikaa?
pappa:jaaha mä en sa amennä kattoo ku laps ajaa ekaa kertaa pyörällä,no enpä anna koko pyörää! siitäs saa miniä.
toki mies on tekemisissä, ja lapsi. mutta minä en halua olla, eikä minulla ole käsittääkseni siihen velvollisuuttakaan!
luuletko että lapsi osaa ajatella että nyt pitäs papan olla tässä kun mä ajan tätä pyörää? ei varmaankaan osaa kaivata pappaa kun on innoissaan pyörästä.
miksi papan tunteet ja tarpeet olisi tärkeämmät kuin minun? selitä se?
tuo pappa ei halua olla läsnä lapsen elämässä.. hän ei oo hoitanut lasta yksin kuin 2kertaa, olisi kyllä saanut,mutta onhan se liian rankkaa 50vuotiaalle hyvässä kunnossa olevalle miehelle.
ps. mies ei ole isälleen antanut anteeksi vaan on tämän kanssa väleissä.
tottakai minun käytöksellä on ollut osansa.
Mutta minusta pappa tekee todella väärin kun hänen mielipahansa on tärkeämpi kuin lapsen.
se ei ole oikeaa antamista,vaan sellaista mille odotetaan vastinetta! onko se aitoa välittämsitä lapsenlapsesta ei! papallehan on tärkeintä hän itse.
minähän en tiennyt että pappa pistää pyörän myyntiin jos ei saa olla mukana,kuulin tämän mieheni kautta,sen jälkeen kun olin sanonut että ei käy.
mies:iskä sano että tuo sen ite
minä:ei käy
mies->kertoo tämän papalle
->pappa miehelle: no pistän pyörän myyntiin sitte.