Lapsen säästötili G:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alexandra"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4v: Sp:ssä sellainen että 20e/kk, summaa en tiedä tällä hetkellä, tavoitteena joku 10000 (tai enemmän) 18- vuotiaana. Lisäksi tavallinen tili jossa nyt 1150, sinne laitellaan possusta rahaa + kummit laittaa myös.

Red face Lapsen säästötili G:

1) missä tili Nordea pankissa
2) millainen sopimus Säästötili
3) paljonko on kertynyt rahaa? kerääkö muutkin kuin vaan äiti ja isi?
tilillä rahaa noin 9000eur. tilille kerää rahaa minä ja lapsen isä.

1. Op:ssa molemmilla
2. Semmoset säästötilit, minkä lapsi saa käyttöönsä 18v täytettyään, ja meillä ei ole sinne käyttöoikeutta
3. Kuopukselle nyt ei kamalaa summaa ole vielä tullu, esikoisella enemmän, mut sille laittaa kummit yleensä joululahjarahat sinne, kun synttäriton suht lähellä joulua.

Muksulla on säästötili Osuuspankissa, periaatteella että kaksi kertaa vuodessa saa nostaa rahaa maksutta, sen jälkeen menisi nostosta maksu. Vielä rahaa ei ole nostettu kertaakaan. Meillä ei suuremmin jää rahaa säästettäväksi, kun vain toinen käy töissä. Mies laittaa välillä rahaa pienen tilille, muuten siellä on lähinnä mummoilta yms. saatua lahjarahaa ristiäisistä lähtien.

Poika on puolitoistavuotias, rahaa on tallessa toista tonnia.

1) Osuuspankissa
2)joku tavoitetili, jonka korko määräytyy tilillä olevan summan perusteella
3)lapsilisästä menee 35e joka kuukausi tilille, muut ei ole sinne laittaneet mitään. Summa taitaa olla noin 1000e tällä hetkellä, lapsi 4v mutta säästämistä ei tajuttu aloittaa heti vauvana.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä raukka;22777995:
kaikilla normaalit pankin tilit, rahaa 600-1200/lapsi. lasten iät 4-11 v.

ja piti vilä lisätä, että rahaa ei anna kukaan, minä ja mieheni laitamme silloin, kun tilille on sattunut pari kymppiä jäämään

1) missä tili
sampo
2) millainen sopimus
kultapossu säästötili, lapsi saa nosto-oikeuden kun täyttää 18, siihen asti äiti ja isä voi nostaa vain jos yhdessä käyvät konttorista nostamassa.
3) paljonko on kertynyt rahaa? kerääkö muutkin kuin vaan äiti ja isi?
2,5v: n.800e... tonniin lopetan säästämisen kuukausittain - synttäreinä ja jouluna laitan sitten x summan ja mitä tulee lahjaksi.
6,5kk: ei olla vielä saatu tiliä auki mutta 250e on sivussa...

Vain äiti säästää... :whistle:

Viimeksi muokattu:
Osuuspankissa perus käyttötili, rahaa n. 700e per lapsi ja vain minä säästän sinne. (minä säästän lapsille, mies matkatilille)

Laitan tileille rahaa kun jää "ylimääräistä", mutta näin kht sitä vähän heikommin jää... Lapset 1v ja 3v

Tapiolassa on, säästötili. Kyllä sinne laittaa rahaa meidän lisäksi myös isovanhemmat. Jätkä on jo nyt 1,5 vuotiaana rikkaampi kun vanhempansa (tai siis tilillä enemmän rahaa kun meillä:)