Tileistä asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammari

Vieras
Taas tietysti saan jonkun suuttumaan minuun,mutta siis voinko avata tilin jolle säästää rahaa pahojen päivien varalle,siis ei mitään jättirahastoa,vaan ihan että jos tulee taas uusi sairaala/sairastelujakso niin olis sitten joku missä olisi rahaa edes lääkkeisiin ja näin.
Eli siis minkälainen tili kannattaa avata?
Mulla ja miehellä on yhteinen säästötili,mutta mies käyttää ne rahat sitten aina omiin menoihinsa vaikka minä olisin ne sinne tallettanut.

Siis miksi ihmeessä et voisi? Tottakai jokainen saa avata tilejä niin paljon kun haluaa, vai...?
Jos ei mitään miljoonia ole tarkoitus, niin eiköhän ihan tavallinen tili ole paras "pikkusäästöille".

Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:
Ainakin Nordean joltain säästötililtä voit nostaa rahaa kuin vaan, mutta jos yli kaks kertaa vuodessa, menee maksua.

No meillä on nordean säästötili,eli tätä varmasti sitten muistelinkin. Nyt siis tarvis oma avata kun tuo mies käyttää kaikki vähätkin mitä talteen saan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Onko noissa säästötileissä kaikissa tuo sama että nostaa voi vain kaksi kertaa vuodessa mutta rahaa voi laittaa niin usein kuin haluaa.

Osuuspankissa on jotain tavoitetilejä, joissa on neljä maksutpnta nostoa vuodessa. Liioista nostoista veloitetaan 5 ?, eli ei nyt kovin paha maksu jos oikeasti tuleekin tarve nostaa viidennen kerran rahaa vuoden aikana.

Joo, ja mä saisin äijälle raivarit jos se käyttäisi yhteisiä rahoja ilman neuvottelua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Onko noissa säästötileissä kaikissa tuo sama että nostaa voi vain kaksi kertaa vuodessa mutta rahaa voi laittaa niin usein kuin haluaa.

Osuuspankissa on jotain tavoitetilejä, joissa on neljä maksutpnta nostoa vuodessa. Liioista nostoista veloitetaan 5 ?, eli ei nyt kovin paha maksu jos oikeasti tuleekin tarve nostaa viidennen kerran rahaa vuoden aikana.

Joo, ja mä saisin äijälle raivarit jos se käyttäisi yhteisiä rahoja ilman neuvottelua.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1141038,25

Tässä se edellinen kertomukseni tuleekin vaikkei oma aloitukseni olekkaan.

Fintulle tiedoksi etten huomannut koko tarjoustasi ja nyt vasta kaivoin vanhan ketjun esiin.

Myöhemmin sitten sain/ostin käytetyn pesukoneen sekä imurin että ei tuosta ketjusta sen enempää.

Yhteistyössä