Lapsen suusta kuultua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Tyttö (3v8kk) otti tänään nuken syliinsä ja sanoi itsekseen, että "Tällä nukella on tylsää, koska sen vauva on kuollut ja sen äitikin on kuolenut. Toivottavasti minun äiti ei ole kuolenut ja toivottavasti minä en koskaan saa vauvaa, koska synnyttäminen on niin kamalaa. Naisen peppuun sattuu kun vauva syntyy, en minä halua vauvaa synnyttää, koska minun peppu olisi sitten kipeä!"

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Tyttö (3v8kk) otti tänään nuken syliinsä ja sanoi itsekseen, että "Tällä nukella on tylsää, koska sen vauva on kuollut ja sen äitikin on kuolenut. Toivottavasti minun äiti ei ole kuolenut ja toivottavasti minä en koskaan saa vauvaa, koska synnyttäminen on niin kamalaa. Naisen peppuun sattuu kun vauva syntyy, en minä halua vauvaa synnyttää, koska minun peppu olisi sitten kipeä!"

ootko lasten kuullen puhunut synnytyksistäsi?

aika pelottavaa tekstiä! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
" äitillä on iso maha ja mulla on pieni maha"

" äitillä on isot housut ja mulla on pikkuhousut"

" äitillä on iso pylly ja mulla on pikkunen pylly"

- neiti 3v5kk-

:ashamed: niiin totta

Meillä samat, poika 3v2kk. :D

Myös mistä vauvat tulevat on tän hetken kuuma-aihe. :)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

aika pelottavaa tekstiä! :o

aika rankkaa tosiaan, noinkin pieneltä :o

Äitillä on tissit *hihitystä*
Niin miulkii mut äitilläpäs onkii tommoset pulleet tissit *hihitystä*
ja iso maha, ja tosi iso peppu!

:ashamed:

Lapset katteli jotain ohjelmaa pikkukakkosessa missä sit joku eläin synnytti.

keskimmäinen 6v: Naisten vauvat tulee pyllystä, äitien vauvat tulee mahaluukusta, eläinten vauvat tulee takapuolesta.
pienin 3v vastas tähän: ja iskän vauvat tulee kans takapuolesta

:o :whistle: :laugh:

äiti ei kai oo nainen ja mitä on iskän vauvat??

Menin yläkertaan suihkuun ja poika huuteli alakerrasta (missä oli myös isänsä).
Poika:"Äiti, missä olet?".
Minä: "Suihkussa"...
Poika: "Missä?"
Mä:"Suihkussa!"
Poika: "Missä?"
Mä: "Suihkussa!!! Onko sinulla vikaa kuulossa?"
Poika: "Joo, on minulla LIKAA kuulossa"
-Poika 2v10kk-

Jossain on vikaa, jos vajaa 4v puhuu tuollasia asioita, joista hänen ei tarvisi tietääkään mitään. Jos mun muksu tuollasia puhuis, niin lähtis kyllä seuraavaksi asiantuntijan juttusille.

Meidän 4vuotias on täysin vakuuttunut että vauvoja tehdään niin että isi ostaa kaupasta vauvan siemenen ja äiti sitten syö sen. Minkä jälkeen vauva kasvaa massussa ja sitten kun iso niin tulee liukumäkeä pois....

Ja tossa käsityksessä saa ollakkin vielä toistaiseksi....

nimin sisko/veli tulossa keväällä