U
Uusi ilmiö
Vieras
Onko tällainen yleinen käytäntö? Lapsen synttärit on hoplopissa ja kutsuvieraat maksavat itse lippunsa. Lahjoja ei tosin tarvitse viedä eikä tarjoilua ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten niin lahjoja ei tarvitse viedä?Ja on siellä tarjoilut myös aivan normaalisti.
No ei ole jos eivät ole ottaneet jotain synttäripakettia. Ja tuskin ovat jos kutsutut maksavat lippunsa itse.
Kyllä ainakin itse työn kautta olen ollut hoplop-synttäreillä jossa erillisessä huoneessa tarjottiin jäätelökakkua, keksiä, karkkia ja kaverit tietenkin antoivat lahjan sankarille.
Mutta silloin on ostettu jonkin synttäripaketti!
No ihan sama mikä paketti mutta synttärit siellä on aivan normaalit kekkerit mitä muuallakin!!![]()
No ihan sama mikä paketti mutta synttärit siellä on aivan normaalit kekkerit mitä muuallakin!!![]()
NO ei ole jos ei osta mitään synttäripakettia. Silloin sinne mennään vain leikkimään.
No totta kai pitää ostaa paketti hyvänen aika sentään, ei ole liikaa pyydetty varmasti.
Sitten on parempi olla menemättä ollenkaan jos ei voi edes syntymäpäivälahjaa hyvien tapojen mukaisesti kustantaa.
Sitten on parempi olla menemättä ollenkaan jos ei voi edes syntymäpäivälahjaa hyvien tapojen mukaisesti kustantaa.
No totta kai pitää ostaa paketti hyvänen aika sentään, ei ole liikaa pyydetty varmasti.
Niin, näissä joista puhun, ei ole synttäripakettia eikä omaakaan tarjoilua. Ja idea oli, että ei viedä lahjaa, vaan mennään vaan leikkimään.
Hoplop synttäreihin kuuluu yleensä tarjoilu ja tottakai rannekkeet maksaa juhlien järjestäjä.
Entäs jos vanhemmilla ei ole varaa, mutta lapsen suurin toive on viettää synttärit hoplopissa? Mä ainakin voin maksaa lipun sisään lapselleni.
Okeij, tokihan voi viettää synttäreitä kuten haluaa.
Mun mielestä olisi vähintään kohteliasta edes maksaa vieraiden rannekkeet, mutta nyyttärimeiningillä jos on tarkoitus mennä niin so be it.![]()