?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Siis kaksi viimeistä lausettasi kertoo että teillä klikkaa.Lapsen ei pidä tietää äitinsä seksuaalisuudesta kyllä yhtään mitään.Seksi on aikuisten asia.
Alkuperäinen kirjoittaja lolita`s mom:Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Siis kaksi viimeistä lausettasi kertoo että teillä klikkaa.Lapsen ei pidä tietää äitinsä seksuaalisuudesta kyllä yhtään mitään.Seksi on aikuisten asia.
Sulle ja muille tiedoksi-en todellakaan ole käyttäytynyt noin että olisin lapseni aikana levitellyt jalkojani tai muuta vastaavaa!! Sille en voi mitään jos hän on jonkun takapuolen kouraisun sattunut näkemään salaa.
Asia nyt sattuu olemaan niin,että lapset tulevat hyvin varhaisessa vaiheessa tietoiseksi esim siitä että vanhemmilla on seksielämä. Siitähän he saavat alkunsakin.
Sitä ei kuule edes välttämättä tarvi mitenkään lapsen itse todeta näkemällä tai kuulemalla-informaatio pelaa muutenkin. Liika häveliäisyyskin voi vääristää suhdetta seksuaalisuuteen.
Kuinka moni väittää ettei muka ole esim tuon ikäisenä tiennyt seksuaalisuudesta mitään?
Arvasin tämän-aina vikaa etsitään äidistä oli tilanne sitten mikä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Sanoisin myös että hakekaa apua.
Oletko keskustellut lapsen kanssa siitä että onko joku koskenut häneen?
Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:
Sinulla on siellä nyt elävä esimerkki siitä mitä äidin liiallinen avoimuus seksiasioissa on tyttäresi kohdalla aiheuttanut.Jos sinä et sitä ymmärrä niin ei voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Alkuperäinen kirjoittaja lolita`s mom:Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Siis kaksi viimeistä lausettasi kertoo että teillä klikkaa.Lapsen ei pidä tietää äitinsä seksuaalisuudesta kyllä yhtään mitään.Seksi on aikuisten asia.
Sulle ja muille tiedoksi-en todellakaan ole käyttäytynyt noin että olisin lapseni aikana levitellyt jalkojani tai muuta vastaavaa!! Sille en voi mitään jos hän on jonkun takapuolen kouraisun sattunut näkemään salaa.
Asia nyt sattuu olemaan niin,että lapset tulevat hyvin varhaisessa vaiheessa tietoiseksi esim siitä että vanhemmilla on seksielämä. Siitähän he saavat alkunsakin.
Sitä ei kuule edes välttämättä tarvi mitenkään lapsen itse todeta näkemällä tai kuulemalla-informaatio pelaa muutenkin. Liika häveliäisyyskin voi vääristää suhdetta seksuaalisuuteen.
Kuinka moni väittää ettei muka ole esim tuon ikäisenä tiennyt seksuaalisuudesta mitään?
Arvasin tämän-aina vikaa etsitään äidistä oli tilanne sitten mikä tahansa.
Sinulla on siellä nyt elävä esimerkki siitä mitä äidin liiallinen avoimuus seksiasioissa on tyttäresi kohdalla aiheuttanut.Jos sinä et sitä ymmärrä niin ei voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Kauanko sä olet nyt seurustellut miesystävän kanssa? Alkoiko tämä käytös kun mies tuli kuvioihin? Mietin vaan jos kysymys olisi mustasukkaisuudesta ja huomion hausta joka sitten purkautuu noin... Mutta ehkä kantsis ottaa yhteyttä vaikka perheneuvolaan tai koulukuraattoriin tms.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:
Mä kyllä uskon, että liika estoisuus tuollaista ennemmin aiheuttaa kuin liika avoimuus.
Tuossa iässä mä olin saanu äidiltä vastaukseski "kyllä sä sen kuminkin tiedät, oot jostain lukenu" kun kysyin mistä lapset tulee ja todellakin olin jostain lukenu. Esim. kaikista tietosanakirjoista, mitä kirjastosta löytyi lukenu joka ainoan seksiin liittyvän artikkelin. Ja varmaan olin lukenu joka ainoan asiaa sivuavan kirjan, joka kirjastossa oli.
Ja kaikki tuo kiinnostus vaan siksi, että kotona sai käsityksen että "seksi on syntiä" niin tottahan se oli erityisen kiehtovaa.
JOten kiire oli niitä tietosanakirjasta opisttuja taitoja salaa lähteä koittamaan heti kun mahdollista. JOs kotona olis suhtauduttu ihan pikkuisen avoimemmin, niin empä usko, et asia olis ollu ongelma. Mä esim. en saanu enää 8v:nä mennä isän kanssa saunaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Yliaktiivinen seksuaalisuus voi olla merkki kehityshäiriöstä tai erityispiirteestä. Huom VOI olla.
Eli tämänkin takia ottaisin yhteyttä perheneuvolaan. Voit puhelimessa puhua psykologin kanssa asiasta joka asian tiimoilta päättä minkälainen apu teille olisi parhain.
Uskoisin että lapsi saa omat psykologin käyntinsä ja myös yhteisiä perhekäyntejä teille annetaan.
Välttämättä juuri tästä aiheesta ei tarvitse puhua lainkaan, koska useimmiten tämän tyyppinen käytös on vain oire jostain isommasta lapsen mielessä.
tsemppiä!!
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Tästä mä kyllä olen eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Tuon ikäiselle lapselle pitää myös sanoa että häpeäisit kun noin teet,housut jalkaan ja sassiin ettei tarvi hävetä.---Tiukka komento että alasti ei keikuta.
Minulla on poikia,ei mies kulje alasti heidän nähtensä,enkä minä kulje alasti hänen tyttäriensä nähden.Eikä kulje lapsetkaan.
Ei alastomuus ole hävettävää, vaan toiset ihmiset tuntee sen kiusallisena ja hämmentävänä ja siksi ei saa olla alasti muuta kuin kotona, näin mä olen selittäny lapsille.
Tosin mitä vanhemmiksi lapset tulee, sitä helpommin olen alkanu esim. saunan jälkeen sanoa että "pukekaa". Ja vika on eniten minussa, alastomuus on minusta kiusallista. Enkä halua siirtää sitä lapsiin.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Muuten tuo ei kuulosta kovin pahalta, mutta se että kyseessä on juuri äidin miesystävä... Niin. :|
Tästä mulle tuli mieleeni, että oletteko olleet tytön kanssa pitkään kahden? Silloin tytöstä on voinu ihan vahingossa ja tahtomattasi päästä tulkemaan perheen "toinen aikuinen", eikä hän tosiaan tajua olevansa lapsi.
Meillä on 11v, joka ei tajua olevansa lapsi, mutta se ilmenee aika eri tavalla ja toisaalta hänessä on nyt myös heränny vaatimus saada olla lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Tästä tuli mieleen provo, ettei olisi jopa miehen kirjoittama juttu. Kauhea tuo nimimerkkikin "lolita's mom", miksi kutsua lastaan lolitaksi? Liekö tarkoitus vaan yrittää saada ihmiset kirjoittelemaan yksityiskohtaisia juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja lolita`s mom:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Muuten tuo ei kuulosta kovin pahalta, mutta se että kyseessä on juuri äidin miesystävä... Niin. :|
Tästä mulle tuli mieleeni, että oletteko olleet tytön kanssa pitkään kahden? Silloin tytöstä on voinu ihan vahingossa ja tahtomattasi päästä tulkemaan perheen "toinen aikuinen", eikä hän tosiaan tajua olevansa lapsi.
Meillä on 11v, joka ei tajua olevansa lapsi, mutta se ilmenee aika eri tavalla ja toisaalta hänessä on nyt myös heränny vaatimus saada olla lapsi.
Kiitos LisaMarie hyvistä kommenteista ja ajatuksista. Voi hyvinkin olla että kun erosin edellisestä suhteestani niin hän otti mielessään paikan toisena aikuisena. Varsinkin kun puhuttiin et kyllä me tytöt pärjätään ihan keskenämme. Ehkä hän koki että saa minut nyt täysin itselleen.
Hänen käytöksensä on ollut aina ns pikkuvanhaa ja hän on hakeutunut mielellään aikuisten seuraan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Tästä tuli mieleen provo, ettei olisi jopa miehen kirjoittama juttu. Kauhea tuo nimimerkkikin "lolita's mom", miksi kutsua lastaan lolitaksi? Liekö tarkoitus vaan yrittää saada ihmiset kirjoittelemaan yksityiskohtaisia juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Siis kaksi viimeistä lausettasi kertoo että teillä klikkaa.Lapsen ei pidä tietää äitinsä seksuaalisuudesta kyllä yhtään mitään.Seksi on aikuisten asia.
Alkuperäinen kirjoittaja yliseksuaalinen:Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Siis kaksi viimeistä lausettasi kertoo että teillä klikkaa.Lapsen ei pidä tietää äitinsä seksuaalisuudesta kyllä yhtään mitään.Seksi on aikuisten asia.
Sinahan melkoinen plastapsykologi kuvittelet olevasi.
Se etta seksuaalisuutta ei peitella ei tarkoita etta sita korostettaisiin.
Aikuisten seksuaalisuus on asia mista terve 10-vuotias tietaa jo aika lailla vaikkei olisi sita omin silmin ollut todistamassa. Lapset ei ole tyhmia tassa asiassa vaan luonnollisesti tavattoman kiinnostuneita ja ymmartavat kylla etta esim elainten lisaantymispuuhissa on samasta asiasta kysymys kuin mita ihmisaikuiset tekevat, vaikkakin lapsilta piilossa.
Olen itse kasvanut maalaistalossa ja olen aina ollut varsin perilla siita kuinka nisakkaat lisaantyvat ja kuinka seksuaalisia elaimet ovat muulloinkin.
Aitini seksuaalisuus myoskaan ei ole minua kiusannut millaan lailla ja myonnan vakoilleeni vanhempieni petipuuhia avaimenreiasta. Mitaan traumaa ei siita syntynyt.
Omasta kropastani olen ollut hyvin aikaisin kiinnostunut ja kylla muistan naapuruston lapsiporukoiden kesken leikittavan "jos saa naytat niin maa naytan"-leikkia, jopa jotain muutakin...
Varsin nuorena oivalsin etta voin tuottaa mielihyvaa koskettelemalla itseani.
Tama kaiketi on "hae apua"-nikin mielesta lapsuus joka johtaa 99% varmuudella liian aikaisiin seksikokeiluihin ja todennakoisesti muutenkin hairiintyneeseen kayttaytymiseen ja vaaristyneisiin kasityksiin.
Kuitenkin olin nuoruudessani ystaviini verrattuna hillitty naissa asioissa enka todellakaan etsinyt hyvaksyntaa seksin kautta. Olin 17-vuotias ja ensimmaista kertaa tosissani rakastunut ja muutaman kuukauden tiiviisti seurustellut ennenkuin halusin vieda suhteen syvemmalle tasolle.
Myohemmissakin suhteissa kokemukseni seksista ja omasta naisellisuudestani ovat olleet pelkastaan myonteisia.
Mielestani ap:n tapauksessa ei "klikkaa" ainakaan aidin kaytoksesta ja turha etsia siita syntipukkia. Ongelman juuret ovat varmasti siella missa ap itsekin uskoo niiden olevan.
Ei tietenkaan ole normaalia etta tuon ikainen tieten tahtoen jatkaa kaytosta minka tietaa olevan muille erittain kiusallinen ja siksi syyta etsia neuvoja ammattilaiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja yliseksuaalinen:Alkuperäinen kirjoittaja hae apua:Siis kaksi viimeistä lausettasi kertoo että teillä klikkaa.Lapsen ei pidä tietää äitinsä seksuaalisuudesta kyllä yhtään mitään.Seksi on aikuisten asia.
Aikuisten seksuaalisuus on asia mista terve 10-vuotias tietaa jo aika lailla vaikkei olisi sita omin silmin ollut todistamassa. Lapset ei ole tyhmia tassa asiassa vaan luonnollisesti tavattoman kiinnostuneita ja ymmartavat kylla etta esim elainten lisaantymispuuhissa on samasta asiasta kysymys kuin mita ihmisaikuiset tekevat, vaikkakin lapsilta piilossa.
Olen itse kasvanut maalaistalossa ja olen aina ollut varsin perilla siita kuinka nisakkaat lisaantyvat ja kuinka seksuaalisia elaimet ovat muulloinkin.
Aitini seksuaalisuus myoskaan ei ole minua kiusannut millaan lailla ja myonnan vakoilleeni vanhempieni petipuuhia avaimenreiasta. Mitaan traumaa ei siita syntynyt.
Omasta kropastani olen ollut hyvin aikaisin kiinnostunut ja kylla muistan naapuruston lapsiporukoiden kesken leikittavan "jos saa naytat niin maa naytan"-leikkia, jopa jotain muutakin...
Tama kaiketi on "hae apua"-nikin mielesta lapsuus joka johtaa 99% varmuudella liian aikaisiin seksikokeiluihin ja todennakoisesti muutenkin hairiintyneeseen kayttaytymiseen ja vaaristyneisiin kasityksiin.
Kuitenkin olin nuoruudessani ystaviini verrattuna hillitty naissa asioissa enka todellakaan etsinyt hyvaksyntaa seksin kautta. Olin 17-vuotias ja ensimmaista kertaa tosissani rakastunut ja muutaman kuukauden tiiviisti seurustellut ennenkuin halusin vieda suhteen syvemmalle tasolle.
Myohemmissakin suhteissa kokemukseni seksista ja omasta naisellisuudestani ovat olleet pelkastaan myonteisia.
Mielestani ap:n tapauksessa ei "klikkaa" ainakaan aidin kaytoksesta ja turha etsia siita syntipukkia. Ongelman juuret ovat varmasti siella missa ap itsekin uskoo niiden olevan.
Ei tietenkaan ole normaalia etta tuon ikainen tieten tahtoen jatkaa kaytosta minka tietaa olevan muille erittain kiusallinen ja siksi syyta etsia neuvoja ammattilaiselta.