Lapseni eivät suostu syömään perunaa :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiree"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Äiree";28137948]Kaikki maailman ihmiset syövät perunaa, minä tiedän sen! Tietysti ihmisten on syötävä perunoita, että he saavat esimerkiksi vitamiineja ja rautaa! Esimerkiksi c-vitamiinia ja rautaa on perunassa reilusti enemmän kuin missään muussa ruoassa! Myös minun lasteni on syötävä perunoita, koska ilman perunoita he jäävät ilman tärkeitä ravintoaineita ja jäävät koko iäkseen kitukasvuisiksi ja heikoiksi![/QUOTE]

Ja tama tietysti pitaa paikkansa vain, jos ei muut ruokaa tarjota tai ole tarjolla. Siis jos ei syo mitaan niin kyllahan sita jaa kitukasvuiseksi ja heikoksi...

[QUOTE="Äiree";28137948]Kaikki maailman ihmiset syövät perunaa, minä tiedän sen! Tietysti ihmisten on syötävä perunoita, että he saavat esimerkiksi vitamiineja ja rautaa! Esimerkiksi c-vitamiinia ja rautaa on perunassa reilusti enemmän kuin missään muussa ruoassa! Myös minun lasteni on syötävä perunoita, koska ilman perunoita he jäävät ilman tärkeitä ravintoaineita ja jäävät koko iäkseen kitukasvuisiksi ja heikoiksi![/QUOTE]

Ei muuten syö.... peruna on paskalle maistuvaa paskaa, josta meinaa tulla oksennut. Kiitos kunnan ja peruskoulujen paskaperunojen!!

[QUOTE="timo";28138194]Perunahan on ensimmäinen varsinainen kiinteä ruoka johon vauvaa aletaan totuttaa noin neljän kuukauden iässä. Peunaan voi laittaa nokareen voita ja myöhemmin esim. jauhelihaa. Tuota ennenhän annetaan banaania ja hedelmäsoseita. Kyllä minun vauvani ovat olleet innoissaan perunasta.[/QUOTE]

no me aloitettiin bataatilla, koska minusta se on parempi vatsalle kuin peruna,niin vaikka siis me syödään bataatti ehkä kerran vuodessa.. sit tuli porkkana... kesäkurpitsa.. sitten vasta peruna ja viimeksi täysimetys suositus oli 6kk

Yhteistyössä