Lapseni isä on täys sika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastuunsa kantava äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastuunsa kantava äiti

Vieras
Mua niin vituttaa lapseni isä. Se loukkas mua taas niin paljon ettei mitään rajaa... Se paneskelee kaikkia ketkä vaan suostuu ja sit ihmettelee miksi mä en halua elää sen kanssa. Se ei huolehdi raha-asioista eikä yleensäkään yhtään mistään, täysi renttu siis.

Asun tällä hetkellä mun vanhempien luona ja se on hänelle oikea makupala vittuiluun. Kuulemma lapsi menee pilalle kun ei elä hänen täydellisessä kasvatuksessaan. *huoh* Jätkä ei oo ikinä laittanut tikkuakaan ristiin lapsen takia. Tuskin edes tuntee lastaan. Me ei olla koskaan asuttu yhdessä, katsoin parhaaksi olla erillään kun kaikki nämä ketkuilut tuli ilmi. Hän muka niin rakastaa meitä ja haluaa naimisiin ja sitä rataa... Saisi musta kiltin vaimon, niinhän se kuvittelee. Mun pitäisi poikkaista välit mun perheeseen ja elää hänen kanssa. Niin kuvottavaa. Mun vanhemmat ovat olleet tosi ihania mua ja lasta kohtaan. Se haukkuu että mulla on helppoa olla mamman ja papan helmoissa. Mä kuitenkin hoidan lapsen ihan itse, ja olen kaikki hommannut omista rahoista. Hän kehuskelee kyllä paljonko pani taas rahaa haisemaan, meille ei ole maksanut ikinä mitään. Siis aivan sika.

Hänen mielestä mä en ole aikuinen, mutta onko aikuinen ihminen sellainen, joka bilettää, pettää, eikä ota mistään mitään vastuuta? Ja nyt puhutaan kuitenkin ihan aikuisesta ihmisestä, minua vanhemmasta. Kyllä täytyy ihmetellä mitä mä olen siinä nähny. No, rakkaus on sokea ja syntyi ihana lapsi.

Mitäpä jos annat kaverin olla? Elät omaa elämääsi lapsen kanssa, jos toista ei kiinnosta laittaa oikeasti tikkua ristiin lapsen eteen, niin mikä isä se sellainen on? Jotain muutakin kai pitäisi olla kuin siittiöt tuottaa??

Sinulla on ainakin suunnitelmat selvänä, itseluottamustakin. Ja lapsella hyvä miehen malli papasta. Hyvä! Kesä hymyilee, elämä alkaa hymyillä, toivottavasti lapsen isäkin löytää sisältään miehen vielä :)

Yhteistyössä