Lapseni menee tarhaan ja tasan aion käyttää kestovaippoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pian taas työläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pian taas työläinen

Vieras
Kalliilla budjetilla olen nuo kestikset hommannut ja osan valmistanut itse. En todellakaan ala enää laittamaan rahaa kertakäyttöisiin vaippoihin.
Kyllä heidän on taivuttava, koska ei todellakaan ole ylimääräisiä laittaa kertakäyttöisiin vaippoihin.

Jos ei kertikset (pk:n käytännöt) kelpaa, niin sitten on lapsen hoito järjestettävä muualla. Päiväkodissa ei oikeasti voida tanssia yhden lapsen (tai vanhemman) pillin mukaan. Säännöt on säännöt, ja niitä tulee KAIKKIEN noudattaa.

No, sitten kerrot vaan päiväkotiväelle teidän vaipoistanne ja kysyt heiltä miten haluaisivat hoitaa tämän kestoilun siellä. Yhteistyöllä tuo hoituu. Meillä mä olin eka jolla oli kestot, eikä kukaan ollut edes ajatellut laittavansa kestoja. Mää sitten laitoin pussukan mukaan ja laitoin aina kestot sillain valmiiksi, ettei tarvinnut kuin napata kiinni. Hyvin meni kestoilu, eikä sitten niitä tarvittukaan enää kuin pari kuukautta, kun tyttö oppi kuivaksi.

Tuota tuota.. Toi on hankala juttu.
Kun tietty se on sun päätös käyttää kestoja. Ja sä niiden kanssa siis näet sen vaivan.. mutta mä en itse olettais, että hoidossa henkilökunta rupeis niiden kanssa läträämään. Ellei sulla ole valmiina aina kuori jossa imu sisällä, että voi esim hoitaja kassista ottaa kuin kertisvaipan ikään. Ja sitten tietty sulloa sen likaisen vaipan johonkin pussiin, kuten kertiksen roskiin, sulle kotiinvietäväksi ja pestäväksi.
Ymmärsiköhän kukaan. B)

Meillä myös käytettiin kotona ketoja ja niitä myös tarhaanv ein. Meillä ei lapsen pylly kestänyt yhtään kertiksiä, vaan niistä aiheutui hirveät ihottumat. En suostunut kertiksiä ostamaan vaan tarhan takia ja lapsen pyllyhän siinä olisi kärsinyt, joten tarhan oli vain opeteltava kestoja lapsellani käyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja pian taas työläinen:
Kyllä heidän on taivuttava, koska ei todellakaan ole ylimääräisiä laittaa kertakäyttöisiin vaippoihin.

et saa siis palkkaa ollenkaan? ettei ole varaa ostaa siis tarhapäivien ajaksi vaippoja, mutta varaa on ylikuormittaa henkilökuntaa ja lisätä oman ja muitten lasten sairastelua. semmosta.

jos päiväkodissa on sääntönä että ei kestovaippoja, niin sillon niitä ei pidä käyttää. jos tämä ei sovi niin etsi toinen hoitopaikka tai hoida itse kotona!
sääntöjä ei turhaan tehdä!!!!
valitettavasti itsekeskeisiä paskiaisia löytyy jokapaikasta..

Alkuperäinen kirjoittaja vainiin:
Alkuperäinen kirjoittaja pian taas työläinen:

et saa siis palkkaa ollenkaan? ettei ole varaa ostaa siis tarhapäivien ajaksi vaippoja, mutta varaa on ylikuormittaa henkilökuntaa ja lisätä oman ja muitten lasten sairastelua. semmosta.

Voi elämän kevät. Lisätä sairastelua?
Onko sinulla varaa ylikuormittaa ympäristöä lapsesi kertisvaipoilla? Ilmeisesti on.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
EI PÄIVÄKODEISSA OLE RESUSSEJA AINAKAAN RUETA NIIDEN KESTISTEN KANSSA HÖSÄÄMÄÄN!ETKÖ VOISI JOUSTAA JA ANTAA LAPSEN KÄYTTÄÄ KERTAKÄYT.PÄIVÄKODISSA?

Lähetähän rahat sitä varten! Voin antaa tilinumeroni!

Alkuperäinen kirjoittaja .c.c.c.:
jos päiväkodissa on sääntönä että ei kestovaippoja, niin sillon niitä ei pidä käyttää. jos tämä ei sovi niin etsi toinen hoitopaikka tai hoida itse kotona!

Onko ap sanonut, että sellainen sääntö siellä päiväkodissa on? Ja sitäpaitsi sellainen asia ei muuten ole päiväkotikohtainen juttu (ellei ole yksityinen).

EI PÄIVÄKODEISSA OLE RESUSSEJA AINAKAAN RUETA NIIDEN KESTISTEN KANSSA HÖSÄÄMÄÄN!ETKÖ VOISI JOUSTAA JA ANTAA LAPSEN KÄYTTÄÄ KERTAKÄYT.PÄIVÄKODISSA?

Kestovaippojen kanssa ei ole sen enempää hösäämistä, kuin kertistenkään kanssa. taskuvaipan sisällä kun on imut vaklmiina, niin se on ihan yhtä helppo ja nopea laittaa lapselle, kuin kertisvaippakin. Ja vaipanvaihdon aikaan, kestovaippa pussiin ja kertis roskiin. Ihan yhtä nopea homma.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja .c.c.c.:

Onko ap sanonut, että sellainen sääntö siellä päiväkodissa on? Ja sitäpaitsi sellainen asia ei muuten ole päiväkotikohtainen juttu (ellei ole yksityinen).

Ei olekaan. Yksittäiset hoitajat eivät voi kieltää noinkin isoa asiaa KUNNAN päiväkodeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Lähetähän rahat sitä varten! Voin antaa tilinumeroni!

et siis saa palkkaa vaikka menet töihin...hmmm, kummaa.
oletko ajatellut kuinka kalliiksi yhteiskunnalle eli veronmaksajille (ehkä sinullekin siis) tulee, kun muut lapset sairastelee sun paskavaippojen takia? ihme itsekkyyttä tommonen...käytä kotona vaan, mutta päiväkodissa on päiväkodin säännöt, kyllä aikuisen pitäs se tajuta. vai oletko vielä aikuinen...?

Yhteistyössä