T
tanja
Vieras
eli vanhemmat ovat eronneet kuin mitä sellainen lapsi jonka vanhemmat ovat onnellisesti naimisissa, sellaisesta lapsesta tulee tasapainoinen. mitä muut mieltä asiasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:kahta kotia voidaan pitää myös rikkautena.
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:mutta jos näin on niin miksi ihmiset tekee lapsia? jos vanhemmat kuitenkin kerta eroaa?outoa meininkiä nykyaikana..nykyaikana mikään ei kestä..tuota juttua mä vana en tajua.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:eli vanhemmat ovat eronneet kuin mitä sellainen lapsi jonka vanhemmat ovat onnellisesti naimisissa, sellaisesta lapsesta tulee tasapainoinen. mitä muut mieltä asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:mutta jos näin on niin miksi ihmiset tekee lapsia? jos vanhemmat kuitenkin kerta eroaa?outoa meininkiä nykyaikana..nykyaikana mikään ei kestä..tuota juttua mä vana en tajua.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja tanja:eli vanhemmat ovat eronneet kuin mitä sellainen lapsi jonka vanhemmat ovat onnellisesti naimisissa, sellaisesta lapsesta tulee tasapainoinen. mitä muut mieltä asiasta?
No tossahan se pointti on.
Varmasti on onnellisempia lapsia onnellisten vanhempien kanssa.
Mut mitäs entäs ei-onnellisten yhdessä olevien vanhempien kanssa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:mutta jos näin on niin miksi ihmiset tekee lapsia? jos vanhemmat kuitenkin kerta eroaa?outoa meininkiä nykyaikana..nykyaikana mikään ei kestä..tuota juttua mä vana en tajua.
![]()
Nyt eletään pikaruoka-, pikasuhde- ja pikapesu-maailmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja nänni:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:mutta jos näin on niin miksi ihmiset tekee lapsia? jos vanhemmat kuitenkin kerta eroaa?outoa meininkiä nykyaikana..nykyaikana mikään ei kestä..tuota juttua mä vana en tajua.
![]()
Nyt eletään pikaruoka-, pikasuhde- ja pikapesu-maailmassa.
mikä on pikasuhde? liittyykö sana pikapano siihen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viipurin vieras:Samaa mieltä. Ei kait nyt kukaan voi käsisydämellä väittää, että lapselle olisi hyvä rampata kahden kodin väliä. Ja missä lapsella silloin oikeasti edes on koti?!
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:eli vanhemmat ovat eronneet kuin mitä sellainen lapsi jonka vanhemmat ovat onnellisesti naimisissa, sellaisesta lapsesta tulee tasapainoinen. mitä muut mieltä asiasta?