M
mammeli
Vieras
Olemme ajautuneet asian takia umpikujaan, parisuhdekaan ei ota toimiakseen. Tilanne on tällainen; meillä kolme poikaa 5,5v, 3,5v ja 10kk ja vanhimmat pojat eivät tahdo ottaa kieltoja korviinsa. Perusluonteeltaan he ovat reippaita ja fiksuja, mutta vilkkaita kotona, kylässä osataan kyllä käyttäytyä. Moni sanoisi että normaaleja uteliaita lapsia ja mielestäni pääasiassa ovatkin, mutta kielletyistä asioista saa kieltää miljoonia ja miljoonia kertoja eikä tehoa. Me olemme mieheni kanssa kasvettu niin että heti ekalla kerralla on uskottu ilman että ääntä on tarvinnut korottaa, etenkin mieheni, itse olen ollut hiukan "kurittomampi" lapsi, mutta vanhempien kunnioitus on iskostunut päähäni vaivatta. Nyt siis olemme ajutuneet asiassa pulaan. Riitelemme miehen kanssa asiasta , sillä mies vaan ei voi käsittää tottelemattomuutta ja on kai luovuttanut lasten suhteen ja minun mielestäni meidän pitää vaan jaksaa ja jaksaa yrittää ja ymmärtää se on meidän työ ja velvollisuus, olemmehan halunneet yhdessä nämä lapset. Mutta on vaikea jaksaa yksin kun tietää että toinen on luovuttanut eikä tukea saa.. Mitä tehdä, ajatuksia.