Lapset pois tällasilta, kun ei niitä osata hoitaa!!!

En ole itse täydellinen ja mun lapset on jo kouluiässä. Minä vien mielummin herkemmin lääkäriin kun vasta viime tipassa, mielummin turha käynti kun hoitamatta jättäminen. Mutta se on totta, että tuollaisten mokien jälkeen varmaan skarppaantuu kummasti..

:hug: :hug: :hug: nohnoh. Jos me ite aina tiedettäis mikä lasta vaivaa ja vaivaako mikään, ei lääkäreitä melkeempä edes tarvittas. Älä soimaa ittees :hug: tärkeintä on että NYT tuli tietoon.

Alkuperäinen kirjoittaja en kehtaisi myöntää jos...:
"kuka on paskin äiti,"-kilpailu? Että kuka on huonoiten hoitanut/jättänyt hoitamatta? Oikeasti oksetti lukea!

Jotkut ei myönnä virheitään ja siten ovat tuomittuja toistamaan niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja en kehtaisi myöntää:
En ole itse täydellinen ja mun lapset on jo kouluiässä. Minä vien mielummin herkemmin lääkäriin kun vasta viime tipassa, mielummin turha käynti kun hoitamatta jättäminen. Mutta se on totta, että tuollaisten mokien jälkeen varmaan skarppaantuu kummasti..

No viedään meilläkin liiankin herkästi ja palataan nöyränä hattu kourassa kotio kun taas turhaan mentiin MUTTA onko järkeä mollata toista kun katuu ja häpee ettei huomannut asiaa jne. Ei kannata lyödä lyötyä. Siitä ei kukaan hyödy. Ap varmasti toimii herkemmin seuraavalla kerralla.

Korvatulehdus voi tulla muutamissa tunneissa, eli jos äitisi on sanonut ajat sitten että lapsella on korvatulehdus, niin ei sillä välttämättä silloin vielä ole tulehdusta ollut :hug:

Mun lapset eivät itke (itkeneet) korviaan kun heillä oli korvatulehduksia, eivät valittaneet korvasärkyä, söivätkin ihan jees, nukkuivat ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin yleensäkin (eli nukkuminen vaihteli, oli tulehdus tai ei)...ainoa merkki etenkin esikoisella oli se, että hän yski öisin, mutta toisaalta hän yski usein öisin ihan ilman tulehduksiakin :D. Joskus oli kuumetta korvatulehduksen yhteydessä, joskus taas ei, ja joskus oli kuumetta vaan ei korvatulehdusta. Eli aikamoista arpomista se on ollut, onko muksuilla korvatulehdus vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
rypäle, minkäikäinen vauvasi on? On muuten tosi söpö ja sinä itse kaunis kuin mikä! Vauvalle paranemisia.

:ashamed: :ashamed: Tässähän ihan nolostuu...

Toivo täytti viime tiistaina 3kk, eli on nyt 3kk 1vk ikänen. :heart: Kuva on noin kuukauden takaa.

Kiitos kauniista sanoista!

Ole hyvä. Totuuden sanoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

No viedään meilläkin liiankin herkästi ja palataan nöyränä hattu kourassa kotio kun taas turhaan mentiin MUTTA onko järkeä mollata toista kun katuu ja häpee ettei huomannut asiaa jne. Ei kannata lyödä lyötyä. Siitä ei kukaan hyödy. Ap varmasti toimii herkemmin seuraavalla kerralla.

No satavarmasti oon nyt kärppänä noitten korvien kanssa ainaki! Ja alan nöyrästi kuuntelemaan kokeneempia. Olishan se pitäny tajuta, ku toinen aina haro korviaan, mut hyvä olla jälkiviisas...

Toivottavasti ei lapsenne ole niille allerginen? : ( Ja joo, tiedän, että on varmaan kurja olo muutenkin, mutta mulla "pimahti" kun alkoi tulemaan tunne, että tästä tulee sellaien "ei toi vielä mitään, meillä kävi näin". Sellaisista ketjuista tulee paha olo. Eli anteeksi kun tulistuin, toivottavasti lapsenne paranee pian.

Toivottavasti ei lapsenne ole niille allerginen? : ( Ja joo, tiedän, että on varmaan kurja olo muutenkin, mutta mulla "pimahti" kun alkoi tulemaan tunne, että tästä tulee sellaien "ei toi vielä mitään, meillä kävi näin". Sellaisista ketjuista tulee paha olo. Eli anteeksi kun tulistuin, toivottavasti lapsenne paranee pian.

Ei se mitään. :)

En usko että on allergiaa, kun ei sitä kummallakaan meistä vanhemmistakaan ole (ja on kuulemma silloin aika epätodennäköstä ). Eikä kyllä ainakaan oo mitään sellasta oiretta ollu, vaikka nukutaan koko sakki välillä samassa punkassa.

Kahden kuukauden ikäinen vauvani putosi hoitopöydältä ja syyllisyydestä en pääse varmaan koskaan eroon. Toisaalta olen mielestäni sen ansainnutkin. Lääkäriin kyllä mentiin ja onneksi putoamisesta ei tullut vammoja. Syyllisyys oli sillä hetkellä niin iso, että, jos joku henkilökunnasta olisi sanonut, että lapsen on parempi olla ilman minua, niin olisin suostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja syyllisyys:
Kahden kuukauden ikäinen vauvani putosi hoitopöydältä ja syyllisyydestä en pääse varmaan koskaan eroon. Toisaalta olen mielestäni sen ansainnutkin. Lääkäriin kyllä mentiin ja onneksi putoamisesta ei tullut vammoja. Syyllisyys oli sillä hetkellä niin iso, että, jos joku henkilökunnasta olisi sanonut, että lapsen on parempi olla ilman minua, niin olisin suostunut.

:hug: :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä