Lapset selostaa linnan juhlia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Tyttö: Ooooi, kuningas!
Minä: Ei kun toi on saamelainen.
Tyttö: Mikä?
Minä: Semmonen lappalainen.
Tyttö: Ok.

Tyttö: Äitiiii, onks toiki semmonen ampiainen?
Minä: Hä?
Poika: Ampiainen. Onks toiki?
Minä: Ai lappilainenko?
Lapset: Nii.
Minä: Ei, se on joku runoilija.
Tyttö: Mitä se tual tekee?
Minä: En tiiä.

Tyttö: Kato, kaks tyttöö menee naimisiin.
Minä: Missä?
Tyttö: No tualla. Kaks morsianta.
Minä: Ei, ne vaan käveli peräkkäin.
Tyttö: No, häät noi joka tapaukses on.
Minä: Ei, vaan itsenäisyyspäivän juhlat. Ne on juhlamekkoja.
Tyttö: Ai jaa.

Poika: Ei tual mittää ritarii oo.
Minä: Se on semmoinen vanha setä. Vanha sotilas.
Poika: Ei oo vanhat setät mittää ritarei! Ei niil oo edes miakkaa ja lohikäärmet.

Tyttö: Eiks nii et tual linnas asuu leijona?
Minä: Ei...
Tyttö: No se Suomen leijona! Se mikä me kesäl nähtii.
Minä: Se oli eläintarha. Korkeasaari. Tuo on presidentin linna.
Tyttö: Mutku päiväkodis sanottiin et tual asuu se Suomen leijona.
Minä: Se on vaakunassa.
Tyttö: Mis?
Minä: Vaakunassa. Semmosessa merkissä.
Tyttö: Höh.

Tyttö: Äitiii, mikä ton Tarja Halosen vaimon nimi on?
Minä: Tarja on toi nainen.
Tyttö: Häh, miten voi kuningas olla nainen...
Minä: Se on presidentti.
Tyttö: No mikä ton Tarja Halosen iskän nimi sit on?
Minä: Se on sen mies. Tohtori Arajärvi.
Poika: Tohtori Saukko.

Poika: Oliko toi lesidenttikin siäl parketis?
Minä: Paraatissa. Ei ollut.

Nyt lähetin ne lastenhuoneeseen. Penteleen kyselyikäiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Nika:
Ei voi olla totta miten tyhmiä lapsia!Meillä 3v antaa ihan kunnon palautetta ja tietää mitkä juhlat noi on!

Ihanaa, että sulla on niin fiksu ja tylsä kolmevuotias :hug:

Ei tosiaan ole tylsä vaan fiksu.Ei fiksun tartte olla tylsä?Noi sun lasten kommentit vaan oli musta aikas tyhmien lapsien suusta tulleita...

Ei voi olla totta miten tyhmiä lapsia!Meillä 3v antaa ihan kunnon palautetta ja tietää mitkä juhlat noi on!

Ei tosiaan ole tylsä vaan fiksu.Ei fiksun tartte olla tylsä?Noi sun lasten kommentit vaan oli musta aikas tyhmien lapsien suusta tulleita...

Juujuu. Ihan miten vaan.
Tyhmiksi noita ei ookkaan ennen kutsuttu. Päinvastoin. Mutta kai ne sitten on jos palstaharmaa sanoo niin :'(
Sun fiksulla (buahahaa....) lapsellasi on ainakin tyhmä äiti. Sori vaan.

Juujuu. Ihan miten vaan.
Tyhmiksi noita ei ookkaan ennen kutsuttu. Päinvastoin. Mutta kai ne sitten on jos palstaharmaa sanoo niin :'(

Aijaa,ja mikäs sun tyhmyytes mittari on?Se kun sun lapsia ei saa arvostella?En voi kun ihmetellä mitä hauskaa noissa sun rumien tyhmien räkänokka mukuloitten lapsien jutuissa on?

Juujuu. Ihan miten vaan.

Aijaa,ja mikäs sun tyhmyytes mittari on?Se kun sun lapsia ei saa arvostella?En voi kun ihmetellä mitä hauskaa noissa sun rumien tyhmien räkänokka mukuloitten lapsien jutuissa on?

Aikuisen ihmisen käytöstavat on mun mielestä aika hyvä mittari.
Sun sivistyksesi taso on tullut varmaan jo kaikille selväksi. Mutta toivotaan, ettei lapsi ole tullut äitiinsä.

Åboriginaali,nyt mä ymmärrän mistä se tyhmyys tulee,sieltä sun mutumiehes puolelta!Taas näitä akkoja jotka panee heti ekan pikisilmän kanssa...

Ekan? Ehei suinkaan. Menin Turkkiin töihin 1998 ja mieheni tapasin 2001. Aika monta pikisilmää ehti tulla vastaan ennen sitä.
Mieheni on sitäpaitsi vihreäsilmäinen.
Ja panemisen aloitin vuonna 1992.

Jatka vaan. Saadaan taas hyvät naurut sun ja kaltaistesi typeryydestä. Mistä tuo viha ja katkeruus pulppuaa? Mikä mättää omassa elämässä?

Ajatelkaas, että mun tyhmä tyttörukkani teki kaksivuotisneuvolassa koulukypsyystestiin kuuluvan palapelin tuosta vaan.
Osasi jo alle kaksivuotiaana puhua paremmin kuin keskiverto suomalainen nelivuotias.
On vuosia osannut laskea reilusti yli sataan kahdella kielellä. Osaa yhteen- ja vähennyslaskuja.
Puhuu nyt alle 5 v iässä kolmea kieltä: kahta hyvin, yhtä jonkin verran. Ja pikkuveli seuraa kovaa vauhtia perässä.
Tyhmät raasut :'(
Tyhmiähän ne on, jos joku palstaharmaa niin sanoo :'(

Åboriginaali,nyt mä ymmärrän mistä se tyhmyys tulee,sieltä sun mutumiehes puolelta!Taas näitä akkoja jotka panee heti ekan pikisilmän kanssa...

Ekan? Ehei suinkaan. Menin Turkkiin töihin 1998 ja mieheni tapasin 2001. Aika monta pikisilmää ehti tulla vastaan ennen sitä.
Mieheni on sitäpaitsi vihreäsilmäinen.
Ja panemisen aloitin vuonna 1992.

Jatka vaan. Saadaan taas hyvät naurut sun ja kaltaistesi typeryydestä. Mistä tuo viha ja katkeruus pulppuaa? Mikä mättää omassa elämässä?

Ei helvetti mä arvasin Turkkilainen!Just näitä jotka tuo sieltä ihania tuliaisia tullessaan...Paistaa ukkos Kebabia vai elääkö sossun rahoilla?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miten joku voi haukkua toisen lapsia, rumaksi, tyhmäksi, yms.. ei ymmärrä! p.s åboriginaali, sun lapset on mielettömän suloisia!:) varsinkin tuo poika!:)

Kiitos =), kauniiksi noita on useimmiten kehuttukin, Nikalla toki on oikeus omaan mielipiteeseensä :D

Ei helvetti mä arvasin Turkkilainen!Just näitä jotka tuo sieltä ihania tuliaisia tullessaan...Paistaa ukkos Kebabia vai elääkö sossun rahoilla?

Sossu? Ei, se paikka me jätetään suosiolla sulle. Me pärjätään miehen monen tonnin palkalla ihan hyvin. Niin hyvin, että mä voin rauhassa mennä tammikuussa opiskelemaan itselleni toista korkeakoulututkintoa, yli viiden kotiäitivuoden jälkeen.
Ihania tuliaisia mies Turkista tuokin, kaikenlaisia koruja ja makeita vaatteita :heart:
Turkkilainen kirjoitetaan muuten pienellä alkukirjaimella lauseen keskellä, välimerkin jälkeen tulee välilyönti, ja kebab ei ole erisnimi. Jopa mun turkkilainen mieheni tietää nämä oikeinkirjoitussäännöt.

Yhteistyössä