Lapset tatskattu *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja karsee:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Ihan kiva idea jos siis sulla on neljä lasta ja noi ässät kuvastaa heitä :) Oisko vielä niin että kaks poikaa ja kaks tyttöä??

Kaikki sillä on tyttöjä. Noin äkkiä katsoen tatskaa luulisi että tyttöjä ja poikia.

Kaikki tosiaan on tyttöjä. Toisella ja neljännellä on kuitenkin "mustempi" luonne, jos niin voi sanoa, joten korttien värijärjestys passaa näin ihan hyvin.

Miksi pelikortit?

No siksi kun siinä on neljä "ässää". :D Kuinka monta kertaa tää pitää tässä ketjussa kysyä? :o

Mä tajuaisin jos olisit joku peluri. Mut neljä "ässää", okei. :) Voihan sitä ajatella niin että kun menee kortit jakoon, niin sulla on neljä ässää hihassa.

Jaa mutta vastasinkin Pixy Poksylle. :)

Mä tajuaisin jos olisit joku peluri. Mut neljä "ässää", okei. :) Voihan sitä ajatella niin että kun menee kortit jakoon, niin sulla on neljä ässää hihassa.

Se on sanaleikki. :) Voishan sitä tatuoida neljä S-kirjainta vierekkäin, mutta se olis pikkaisen mielikuvituksetonta. :) Samalla se ap:n mielessä kertoo jotain kunkin lapsen luonteenpiirteistä. Mielestäni hauska ajatus ja sanaleikki.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma :
lasten nimet olkavarressa japaniksi :)

Miksi? Hiraganalla, katakanalla vai kanjeilla?

Toivottavasti olet edes laittanut jonkun japanilaisen tai edes erittäin hyvin kieltä osaavan tarkistamaan ne, ettei ole käynyt kuten eräälle puolitutulle (itse päättelemällä ja päin helvettiä...) Tää japaniksi tatuoiminen on kyllä muotivillitys jota en tajua, muuten kuin siinä tapauksessa että on jotain erityisiä (tunne)siteitä Japaniin tai japanin kieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja karsee:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Ihan kiva idea jos siis sulla on neljä lasta ja noi ässät kuvastaa heitä :) Oisko vielä niin että kaks poikaa ja kaks tyttöä??

Kaikki sillä on tyttöjä. Noin äkkiä katsoen tatskaa luulisi että tyttöjä ja poikia.

Kaikki tosiaan on tyttöjä. Toisella ja neljännellä on kuitenkin "mustempi" luonne, jos niin voi sanoa, joten korttien värijärjestys passaa näin ihan hyvin.

Miksi pelikortit?

Elämä on peliä, varsinkin kun neljä tyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja meikä:
Jos saisitte vielä yhden lapsen, pojan niin mikä hänelle tulisi nimeksi? :)

Jos multa kysyt, niin en tiedä.

Tällä hetkellä ajatus on, ettei lapsia enää tulee.

Ja kun ei tähän asti ole tosimielellä tarvinnut pojalle miettiä nimeä, niin ei mulla ole sellaista ihan hatusta heittäkään. Joutuisi tosissaan miettimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Toivottavasti kukaan ammattitatuoija ei ole tehnyt tuollaista jälkeä?

Sinäkö määräät, miten toisten kuvat pitää olla tehty? Jos ap on halunnut JUST tollasen?

Oikeesti ihme porukkaa kun täytyy leikkiä niin helvetin asiantuntijaa, vaikka ap sanoi että kuvasta tuli just sellanen ku piti.

Yhteistyössä