Lapset yllätti taas :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Tottakai kuorineen. Vitamiinit säilyy eikä tuo kuoriminen nyt niin paha rasti ole, että koko päivä siinä menisi. Pitäähän sekin kai oppia. Yhden perunanhan kuorii suit'sait eikä ne lapset kai montaa niitä syö?

Kyllä nää syövät... 1½v söi 2, 3v söi 3 ja 5v söi 4.

Huhuh, siis pienet lapset syö 4 perunaa kastikkeen kanssa, aikamoinen satsi ruokaa. Tuollaisia määriä on syönyt mun 60-vuotias isä sen jälkeen kun tulee töistä eikä ole syönyt päivän aikana mitään. No, riippuu tietty perunan koostakin, mutta jos puhutaan keskikokoisesta.

Tää on niin tätä nykypäivää et edes kasvavat lapset ei sais syödä. Sitten märistään kun lapsista tulee ongelmasyöjiä.

Ja kenellä on taas palstalla meloni perseessä, mirrilläkö? En kieltänyt syömästä. Ihmettelin vaan, mihin pikkuihmisen lokeroon menee noin valtava määrä ruokaa. Tiedän, että nää teini-ikäiset voi vetää muonaa vaikka millä mitalla, mutta 3 tai 5-vuotiaat. No niin, tällä puheella Aurinkokunnan katras saa vetää vaikka 10 perunaa per lärvi joka aterialla, ei iske anoreksia.

Heh, meloni perseessä :D En mä ruoalla leiki. =)

Huhuh, siis pienet lapset syö 4 perunaa kastikkeen kanssa, aikamoinen satsi ruokaa. Tuollaisia määriä on syönyt mun 60-vuotias isä sen jälkeen kun tulee töistä eikä ole syönyt päivän aikana mitään. No, riippuu tietty perunan koostakin, mutta jos puhutaan keskikokoisesta.

Niin, äskeinen vastausviesti katosi taivaan tuuliin.
Piti siis kirjoittaa, että nää ovat pääosin hyväsyömäisiä kyllä kaikki.
Eilen koko perhe söi päivällisellä hujauksessa 5,5 litraa nakkikeittoa.
Silti mä ei lapset oo lihavia, tai edes pulskia, että kaiken ne kuluttaa, minkä syövätkin. :)

Yhteistyössä