lapseton ystäväni arvosteli mua ennen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
aika rankastikin siitä et mun lapsi on isällään jokatoisen viikonlopun. puhui tyyliin: "jos mulla olis lapsia niin mä kyl olisin niiden kanssa.."
(ihanku isällä ei olis oikeutta olla lapsensa kanssa :xmas: )

nyt tällä mun ystävällä on 2kk vauva ja hän vielä vauvan synnyttyä hoki kuinka he ovat vaan kotona eikä tee edes mieli lähteä minnekään jne. ja mä olin et tosi kiva oikeesti, et eihän viel mihinkään tarviikaan lähteä =)

nyt sit tuli sanomista siitä et mä en ota heidän vauvaa hoitoon tänään vaan menen itse. mun pitäis kuulemma ajatella sitä et mä olen jo päässyt kahtena päivänä menemään ja he ei ollenkaan, et mä olen itsekäs :xmas:

ehkä sitten olen, mutta....

tää on oikeesti pitkä juttu ja varmasti otan heidän lasta hoitoon vielä joskus, mut nyt se ei käytännössä ole mahdollista kun meille en vauvaa voi ottaa ja heille en halua mennä kun en vois jäädä yöks ja joutuisin lähteen sit kotiin kun ne tulee...

tais vaan tulla aika shokkina se vauva-arki, oli tosi helppo arvostella ennenku oman lapsen sai :whistle:

mä tiedän tasan miten hyvää tekee päästä välillä tuulettuun, mut sanoin suoraan et tolla tyylillä voivat unohtaa mut laskuista kun mieliteko iskee! :ashamed:

No miks sun pitäis hoitaa heidän lastaan jos omasikin on hoidossa? Ja pitäiskö sun siis mennä sen mukaan miten hekin pääsevät, ettet vaan pääse useammin kun he? Huh huh mitä meininkiä... :laugh:

Just...mä oikeesti puhuisin ystäväni kanssa jos tilanne meil olis tuollainen. Eihän toi oo oikein vaan manipulointia ja hänhän se ainakin nyt on itsekäs. Ennen hän morkkas sua, kun lapses oli joka toisen viikonlopun pois sulta ja nyt morkkaa kun et hoida hänen lastaan.. Jotenkin vaikuttaa siltä, että sä olet hänen syntipukki. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:
Sulla on kyllä omituisia äiti-ihmisystäviä :D

ne toisen ketjun äidit on vaan morjestuttuja :D
tän ketjun äiti on mulle tosi läheinen, mut sen ajatusmaailma on heittäny ihan häränpyllyä lapsen syntymän jälkeen.. :|

meilläpäin on onneks monenmoista apua tarjolla kavereiden kesken, mut toistemme lapsia ei hoidella jos ei ole tosi hätä kysessä. Mummot,kummit ja mll on sitä varten

hmm. Mun yks lapseton ystäväni tässä taannoin tokaisi, kun kerroin et oltiin mieheni kanssa juteltu, et jos ero tulisi, niin hän (mies) haluaisi poikaansa joka viikonloppu. Ja haluaisi nähdä arkenakin. Että ei ole reilua, että isä on pois lapsen elämästä.Ystäväni siinä sitten tokaisi, ettei se tuu onnistuu ja hän ei ainakaan antaisi...?!?! Siis isäkö pitäisi sulkea pois lapsen elämästä..Voipi tänkin ystävän mieli muuttua, kun joskus saa itse lapsia. :headwall:

Ite oon kyl huomannu, et kuin ajatus- ja arvomaailma heittää täysin häränpyllyä lapsen syntymän jälkeen.. Voi taivas, että nolottaa mitä sitä onkin laukonu ennen kuin oli oma lapsi. Mä omasta mielestäni tiesin KAIKEN..tai ainakin melkein.. Kyl siin on kuuntelijat monesti mielessään varmastikin seivästäneet mut... :snotty:

Mutta ehkees se on ihan normaali... B)

Yhteistyössä