A
asian vierestä...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jepu:Alkuperäinen kirjoittaja amelie:Ymmärtääkö jokainen jos kuoressa lukee vain herra ja rouva Virtanen, että kutsu on vain heille, vai täytyykö kutsussa runoilla jotakin lapsista?
No itse olisin ainakin niin palikka että luulisin lapsenkin olevan kutsuttu ellei tosiaan mainintaa aikuisten juhlasta erikseen ole.
Enpä ole ennen kuullutkaan lapsettomista hääjuhlista...
Voisin kyllä häihin mennä ilman lasta jos olisi esim. kipeä tai jonkin muun itsestä johtuvan syyn takia, mutta jättäisin kyllä menemättä jos joku ilkeäisi kutsua lapsellisen perheen ilman lasta häihin!
Olimme neljän lapsemme kanssa häissä viime lauantaina. Koko perhe oli siis kutsuttu, lapsemme ovat ikävälillä 6kk-6 vuotta. Juhlia odotettiin ja niihin valmistauduttiin kunnolla ja ainakin minä oletin tapaavani illan aikana monia tuttuja pitkästä aikaa. Multa meni kuitenkin ainakin 60% häistä ohi ja mieheltäkin sellaiset 50 %, kun otimme kunniatehtäväksemme varmistaa etteivät meidän lapsemme häiritse häissä. Jo lasten ruokien jonottamiseen meni se aika, jonka lapsettomat käyttivät syömiseen. Seuraaviin häihin emme ota lapsia lainkaan, vaan nautimme ystäviemme juhlasta itse.