S
Sipi&Tylvesteri
Vieras
taas tuli puhetta yövuorossa työkaverin kanssa perhe-elämästä. Hän oli jyrkästi sitä mieltä, että lapset huonontavat vaan miehen ja naisen suhdetta ja ettei koskaan aio lapsia hankkia. Hänen mukaansa on typerää, että kaikkien ajatellaan hankkivan lapsia, mutta hän ei ole koskaan edes harkinnut niin tekevänsä. Ja koskaan ei ole pidempään edes ollut miehen kanssa, joka asiaa harkitsisi. Jotenkin meni ihan itseltä suu suppuun, kun lapseton oikein tunteella väittää suhteen menevän päin helvettiä, kun saa lapsia.
Miten itse vastaatte ko aiheeseen, itse vaan totesin "ettei se nyt ihan noinkaan mene" osaamatta perustella asiaa. Muutenkin tuntuu työyhteisön nuorten naisten (25-30v) olevan vaikea ymmärtää, ettei sitä ehdi salille ja shoppaamaan, eikä ne asiat ole päällimmäisenä mielessä muutenkaan. Lapsettomat eivät vaan yksinkertaisesti ymmärrä, millaista elämä lasten kanssa on, niinkö se on?
Miten itse vastaatte ko aiheeseen, itse vaan totesin "ettei se nyt ihan noinkaan mene" osaamatta perustella asiaa. Muutenkin tuntuu työyhteisön nuorten naisten (25-30v) olevan vaikea ymmärtää, ettei sitä ehdi salille ja shoppaamaan, eikä ne asiat ole päällimmäisenä mielessä muutenkaan. Lapsettomat eivät vaan yksinkertaisesti ymmärrä, millaista elämä lasten kanssa on, niinkö se on?