@Zelina @Mariamimi Kiitos 
Ihan ok otti. Ehkä vähän hiljanen oli iltapäivän (nyt omilla menoilla), että selkeästi mietityttää, mutta saatiin juteltua hyvin asiasta. Ollaan aika järki-ihmisiä, että vaikka sinänsä tuli "yllärinä" niin ollaan tästä jo aijemmin puhutti, että nykypäivänä voi ihan hyvin olla tämäkin mahdollista. Pitää kysyä huomenna lisää tuntemuksista, kun ehtinyt yön yli sulatella. ❤
Itse vain mietin sitä, miten olen onnistunut 2v sitten tulemaan raskaaksi 3x lähes peräkkäin? Sen jälkeen tässä on ollut kyllä stressiä miehellä, mutta oli kyllä silloinkin. Muuten elintavat samat, nyt jopa paremmat.
Ihan ok otti. Ehkä vähän hiljanen oli iltapäivän (nyt omilla menoilla), että selkeästi mietityttää, mutta saatiin juteltua hyvin asiasta. Ollaan aika järki-ihmisiä, että vaikka sinänsä tuli "yllärinä" niin ollaan tästä jo aijemmin puhutti, että nykypäivänä voi ihan hyvin olla tämäkin mahdollista. Pitää kysyä huomenna lisää tuntemuksista, kun ehtinyt yön yli sulatella. ❤
Itse vain mietin sitä, miten olen onnistunut 2v sitten tulemaan raskaaksi 3x lähes peräkkäin? Sen jälkeen tässä on ollut kyllä stressiä miehellä, mutta oli kyllä silloinkin. Muuten elintavat samat, nyt jopa paremmat.