@Karhurouvanen nuo sun keskenmenokokemukset tulikin itseasiassa mun mieleen kun rupesin miettimään, miten tää tästä mahtaa edetä. Hurjia kokemuksia
Lääkäri arveli, että vuoto alkaisi muutamassa päivässä, eikä olisi paljon normimenkkoja runsaampaa ja sikiöpussi tulisi noin peukalonpään kokoisena hyytymänä. Kuulostaa helpolta, mutta pitää ilmeisesti varautua kaikkeen. Kamalaa vaan odotella, kun ei yhtään tiedän kauan tässä vielä menee. Tavallaan olisin toivonut lääkkeellistä keskeytystä, että pääsisi nopeasti eteenpäin. Sitä ei edes tarjottu, kun oletus on varmaan, että keskeytyy itsekseen helposti kunhan Cyclot jää pois. Jäin pariksi päiväksi saikulle ihan henkisen jaksamisen takia ja ois ollut helpompi et se keskenmeno tapahtuisi tässä samalla 
Olin omaan lääkäriinkin yhteydessä ja hän laskeskeli, että voitaisiin ehtiä tehdä seuraava siirto ennen heidän 2 viikon kesäsulkua heinäkuun lopussa. Edellyttää toki, että vuoto alkaisi pian ja keskenmeno hoituu ongelmitta. Aika tiukka aikataulu, joten vahvasti epäilen, että elokuulle menee. Samalla kaavalla kokeillaan seuraavakin siirto. Pitäisi tehdä Dipherelinen hakureissu Viroon, kun sitä ei täältä saa.
Olin omaan lääkäriinkin yhteydessä ja hän laskeskeli, että voitaisiin ehtiä tehdä seuraava siirto ennen heidän 2 viikon kesäsulkua heinäkuun lopussa. Edellyttää toki, että vuoto alkaisi pian ja keskenmeno hoituu ongelmitta. Aika tiukka aikataulu, joten vahvasti epäilen, että elokuulle menee. Samalla kaavalla kokeillaan seuraavakin siirto. Pitäisi tehdä Dipherelinen hakureissu Viroon, kun sitä ei täältä saa.