N
Niinaliina
Vieras
Vaan nyt minä poistun laittamaan kolmelle kullanmurulleni ruokaa. Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lapsettomuushoidot ovat luonnottomia, oli kyseessä sitten 25 v tai 45 v nainen.
Mutta joo, surullista ja säälittävää on lähinnä sinun ja työkavereidesi asenne ja touhu. Uskomatonta![]()
Tiedämme työyhteisössä enemmän kuin hyvin,että hän maksaa itse hoidot. Minkään yhteiskunnan ei edes tarvitse maksaa vaihdevuosissa olevan naisen lapsettomuushoitoja.
Ja siitä kuulumisesta vielä. Siitä on sanottu ja sanottu. HÄN ei ole HILJAA vaan jauhaa päivittäin asiasta jokavälissä. Yrität puhua mistä tahansa, hän kääntää viimeistään puheen viidessä minuutissa omaan asiaansa ja kuinka seuraava pas tms. tuo varmasti onnistuneen tuloksen ym.
Meidän työyhteisön hyvinvoinnin ja hänen mielenterveytensä takia otimme yhteyden nyt työterveyshuoltoon. Asian jokapäiväisen jauhamisen on loputtava!
Lapsettomuushoidot olisi hyvä kieltää kokonaan,kaikille ei vaan suoda lasta ja silloin joko adoptoidaan tai ollaan ilman lasta. Kyllä maailmassa lapsia silti riittää vaikka kaikki ei niitä biologisesti itse saisikaan.
Lapsettomuushoidot olisi hyvä kieltää kokonaan,kaikille ei vaan suoda lasta ja silloin joko adoptoidaan tai ollaan ilman lasta. Kyllä maailmassa lapsia silti riittää vaikka kaikki ei niitä biologisesti itse saisikaan.
En lottoa eikä puistata. Lottovoitonkin saaminen olisi normaalimpaa kuin saada lapsi vaihdevuosi-iässä.
Vaan nyt minä poistun laittamaan kolmelle kullanmurulleni ruokaa. Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22127329:Ei sun tilanteesi välttämättä helpotu sillä, että työkaverisi vihdoin toteaa lapsettomuushoitonsa hyödyttömiksi. Voi nimittäin käydä kuten mun entiselle työkaverilleni, joka tuon tajuttuaan muuttui suorastaan lapsivihamieliseksi. Ei sekään ollut kivaa kuunneltavaa, kun ko ihminen jatkuvasti haukkui tuttaviensa lapsia, bussissa kohtaamiaan lapsia, työkavereitaan näiden lasten takia, suhtautui kaikkiin äiteihin kuin aivottomiin idiootteihin jne.
Mä olen kuitenkin puhunut tästä vasta n. puolituntia.Siitä on pitkä matkaa 8 tuntiin viitenä päivänä viikossa.
En tiedä lapsettomuushoidoista mitään muuta kuin mitä tämä mummo jauhaa. Mitäpä ongelmia mulle niistä olisi?
Jos työyhteisössä n. 20 ihmistä pitää yhtä sanotaan nyt psyykkisesti epävakaana ja pakkomielteisenä. Se yksikö on oikeassa ja me yhdeksäntoista olemme pimeitä.
Huvittavaa.
Onko joku sanonut,että hänelle tehdään niitä toimenpiteitä omilla munasoluilla. Katsos ne ovat jo käyttökelvottomia,olisko ollut monituumaisia....no joo monitumaisia.
Meidän henkilökunta löytyy kaikkineen valviran terhikkirekisteristä. Se siitä puoskaroinnista.
Tekee ilmiannon meistä?? oukei
Ole mitään toivoa? Mistä sen tietää,että toivo on menetetty?
Olen kanssasi samoilla linjoilla. Lapsettomuushoidot ovat luonnottomia, kuten ovat myös esim. kaikki rokotukset ja esim. silmälasien käyttö. Jos ei kerran oma terveys ole siinä kunnossa, että edes näkisi kunnolla, niin luonnotonta se on jotain lasinkappaleita tunkea päähänsä. Kaikkein luonnottominta mielestäni on kuitenkin syövän ym. parantumattomien tautien hoitaminen. Luoja tai luonto tai mikä tahansa on selvästi halunnut, että kyseinen ihminen sairastuu, joten luonnotonta sitä on hoitamaan lähteä.