Lapsi ei saa unta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirahvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirahvi

Vieras
Minulla on puolitoistavuotias tyttö joka nukahtaa tosi helpotsi illalla unille,nukkuu omassa huoneessa mutta herää jokainen yö ja valvoo 2-3tuntia eikä vaan saa unta,koittaa nukkua ja ottaa joskus maitoakin muttei saa unen päästä kiinni.Mitä ihmetta teen.Neuvolassa ei osattu neuvoa!!!Sanottiin vaan kaikkea epäselvää ja että ei saa antaa maitoa.No ei se tätä ongelmaa lopeta.Onko muilla samanlaisia ongelmia.Tätä on jatkunut jo useita kuukausia.Päivärytmit on hyvät ja päiväunet 1,5h.Apua siis...

enpä osaa auttaa kun meillä myös useinpina öinä poika 1,2v. herää kellon tarkasti 01.00 jälkeen eikä millän oikeen rauhotu,valvois ties kuinka kauan mutta minä olen luovuttanut ja ottanut hänet meidän väliin nukkumaan niin nukahtaa heti uudelleen jaksetaan kaikki sitten seuraava päivä paremmin kun ei yöllä ole valvottu!!!!
Ja rytmi meillä on tarkka,aina syödään,mennään nukkumaan jne. samaan kellon aikaan,että siitä se ei johdu!!!

meillä on poika 1v3kk alkanu tehdä samaa juttua. herää yöllä eikä meinaa nukahtaa.. ilmeisesti liittyy jotenki tähän ikään. epäilen että kun ovat oppineet hirveästi kaikkea uutta, ja alkavat tajuta enemmän asioita niin ne vaivaavat myös yöllä!!! :/ pitää vaan antaa ajan kulua, mutta ei missään nimessä saa ruveta leikkimään lapsen kanssa yöllä!! minä ainakin vaan nukun vaikka poika oliskin hereillä, tai sitten vaan yritän nukuttaa uudestaan. tsemppiä mamit!! :wave:

Yhteistyössä