A
apua kaipaan
Vieras
Auttakaa nyt hyvät ihmiset!!! Mulla meni taas ton 3,5 vuotiaan kanssa hermot aamupuurolla. Ei syö itse, hokee vaan että "suttaan paidan, en osaa, en voi". Oon koittanu selittää, että ei haittaa vaikka suttaat, pestään paita. Kyllä osaat ja voit kun olet jo iso ja reipas poika. MUTTA EI!!!! Joskus se on istunu 2 tuntia ja lopuksi on itkun kanssa syöny puuron kun oon uhannu jättää sisälle syömään puuron ja meinannu lähteä pienemmän 1,5v kanssa ulos (pienempi muuten jo melkeen syökin itse ruokansa). Tai sitten oon revenny täysin tolle isommalle ja sitten kauhealla huudolla on puuro menny alas. Eikä auta sekään, että otetaan sitten ruoka pois ja seuraavalla ruualla sitten. Tällä periaatteella meillä esikoinen oli kaksi päivää syömättä ja sen jälkeen sitten oli jo pakko syöttää kun alkoi olla jo kohtuutonta.
Mä en enää tiedä mitä ton kanssa tekis, auttakaa!?!?!?!?! Ja se ei todellakaan ole kiinni siitä etteikö osaisi, ei vaan viitsi syödä itse.
Mä en enää tiedä mitä ton kanssa tekis, auttakaa!?!?!?!?! Ja se ei todellakaan ole kiinni siitä etteikö osaisi, ei vaan viitsi syödä itse.