Lapsi halloween-juhliin,mitä naamiaisasuksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emppuli

Vieras
Ei olla koskaan kukaan oltu haloweeneissa,nyt olisi lasten halloween juhlat (tyttömme 5v),mutta ei meillä ole oikein mitään pelottavia asuja..pitääkö olla sellainen kun en oikeasti tiedä,vai voiko laittaa tavan naamiaisasun esim keijupuvun?

Mä ompelin neitin vanhaan mekkoon goottihihat ja sit ompelin hihoista kaistaleet pepun pälle :) tehdään vielä samasta sifongista huntu ja tupeerataan hiukset pikkusen meikkiä ja avot hirviömorsian :)

Samanikäiselle tytölle laitettiin mun musta bilepaita mekoksi, mustat sukkahousut ja sitten musta huivi. Taikasauva jäi pois mutta olisin päällystänyt mehupillin foliolla tms, pilli siksi että on taipuisa eikä satu jos vahingossa mätkäisisi jotain sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Samanikäiselle tytölle laitettiin mun musta bilepaita mekoksi, mustat sukkahousut ja sitten musta huivi. Taikasauva jäi pois mutta olisin päällystänyt mehupillin foliolla tms, pilli siksi että on taipuisa eikä satu jos vahingossa mätkäisisi jotain sillä.

Eli äitin musta paita mekoksi näin teemmekin.Tuo mehupillin päällystäminen myös mahtioivallus!

Yhteistyössä