Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitäs vaikutusta epäilet tuolla olevan.Pitää rukoilla.
Voi voi, toivottavasti löytyy ehjänä.
Minä en muuten ymmärrä, miksei nuo poliisien koirat löydä kadonneita! Millähän periaatteella niitä koulutetaan. Kai niilläkin on hajutunnistuskoulutusta, mutta millaisella etsittävän hajulla ne pelaavaat? Vai etsivätkö koirat vain jotakin random-hajua?
Mulla on tuttava vapepassa, mutta en vaan ole viitsinyt kysellä/kyseenalaistaa heidän toimintaperiaatettaan...
Suomessa ei ole sellaisia koiria jotka etsisivät juuri tiettyä henkilöä vaan jos alueella on useita jälkiä niin koira valitsee satunnaisesti sen jota lähtee jäljittämään. Yleensä koira valitsee esim. tuoreimman hajun. Tämän vuoksi ei kannata mennä peittämään kadonneen jälkiä vaan odottaa että etsijäkoirat / poliisikoirat tuodaan paikalle muuten koirat voivat jäljitellä aiemmin alueella liikkuneiden etsijöiden jälkiä.
Ulkomailla on myös ID koiria jotka jäljittää tiettyä henkilöä. Nämä ovat usein vihikoiria. Suomenkin poliisi kokeili joskus vihikoiria mutta käytöstä luovuttiin koska ne ovat todella sairaita.
mitäs vaikutusta epäilet tuolla olevan.
ihan vaan aloitukseen kuulumaton kysymys?
en epäile kun tiedän.Miksi epäilet, ettei sillä olisi vaikutusta?
Kyllä minä rukoukseenkin turvautuisin tuossa tilanteessa. Ei se ainakaan pahenna asiaa. Toivottavasti lapsi löytyy kunnossa.en epäile kun tiedän.
No perusteluja nyt! Mistä tiedät?en epäile kun tiedän.
Pitää rukoilla.
No perusteluja nyt! Mistä tiedät?
en epäile kun tiedän.
Hienoa, että löytyi, mutta ei se rukouksen voima muuta ole, kuin rauhoittaa sitä, joka muutoin saattaisi säheltää tai lamaantua, vaikka täytyisi toimia! Ihmettelen, miksi eivät löytäneet, kun itse käveli kotiin, ei ollut löydetty...Pitää rukoilla.
Kuulostaa siltä, että kotona on riitaisat/alkoholisoituneet tmv. vanhemmat TAI pojalla paha esipuberteetti ja kapina menossa.
Harvemmin 11-vuotiaat kuitenkaan karkailee, sen verran pieniä vielä ovat.
No, hyvä kun löytyi.