V
Vituttaa :-(
Vieras
Se poika löytyi elossa :-(
Ja unohdin mainita, että minä olen muhamettilainen. Meidän uskonnossa ei-muhamettilaisten toivotaan kuolevan, tavalla ei väliä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se poika löytyi elossa :-(
No jos rukousvastauksena saa jonkin konkreettisen vastauksen jonka toinenkin ihminen voi silmin havaita, niin ei se mikään henkilökohtainen asia ole.
Eikä uskoakaan ole tarkoitus hautoa piilossa muilta ihmisiltä.
Uskosta voidaan keskustella. Sitä ei tule tuputtaa. Ja moraalittomuutta oikaista.
Kukaan ei voi pakottaa toista uskomaan tavallaan tai pakolla kasvattaa toisen moraalia/omatuntoa.
Yhteinen kokemus on eriaisa kuin väitteleminen julkisella keskustelupalstalla.
Väittely on keskustelua, älä nyt yritä tuputtaa omaa näkemystäsi ja syyllistää ihmisiä ketkä täällä keskustelevat.
Onko? En useinkaan koe väitteleväni samaan aikaan kun keskustelen. Voin kunnioittaa myös toisen tapaa nähdä ja kokea maailmaa. Ja voin myös lisätä siihen mitä mieltä itse olen.
Sinulleko on vain tärkeää kuka on väärässä tai oikeassa?
(tämäkään ei ollut väittelyä, se oli esitetty kysymys)
Ja jos väittäisin tietäväni kaiken, mitä järkeä minun olisi kanssasi keskustella?
Väittely on keskustelua. Jos joskus matkustat maailmalla, niin mitä etelämmäksi mennään niin sitä varmemmin keskustelu on nimenomaan väittelyä. Voihan se olla samanmielistä hymistelyäkin, mutta väittely on suuressa maailmassa keskustelua.
Väittely ei myöskään tarkoita, etteivätkö väittelijät kunnioittaisi toistensa näkemyksiä. Ihmeellistä väittelyvastaisuutta sulla.
On ne ainakin uskottavampia väitteinensä.
kuka tässä nyt on suvaitsevaiseksi ilmottautunut.Suvaitsevaisuus on mielisairaus. Ei ole päästään terve se, joka näkee partaiset ukot hätää kärsivinä lapsina, sotarikolliset vainottuina pakolaisina ja lukutaidottomat kamelikuskit työvoimapulan paikkaajina. Varsinkin, kun Suomessa ei ole työvoimapulaa, vaan puolen miljoonan ihmisen työttömien reservi. On siinä vaan saatananmoisen iso harha-aistimus kyseessä.