No niin, nyt täällä alkaa tapahtua

Johan täällä olikin jonkin aikaa keskustelut rakentavia...heh hee.
No, tässä nyt taas joku alkoi vääntämään toisten jutuista liioiteltuja ja alkoi tulla syytöksiä heille jotka eivät lastaan autoon jätä. Eli, olemme siis friikkejä vaikka perimmäinen syy autoon jättämisestä ei ole se että se VOISI syttyä palamaan..
Ehkä me kaupunkilaiset asioidaan isoissa marketeissa ja ainakin missä me asumme on postit ym. palvelut kauppakeskuksessa ja sinne parkkihalliin ei viitsi jättää lasta nukkumaan. Siinä sitä olisi, kun olisi tunnin kassajonossa ostamassa sitä maitoa ""pikaisesti"" L.A puhelin kädessä josta yksi linja suoraan poliisille, ettei joku hyypiö laita autoa palamaan sillä välin...heh.
Mehän ei voida tietää, mitä on asiointi pienessä
Sirkan Liha ja -leike kaupassa, jossa auton voi jättää oven eteen. Eikä ymmärretä, jos esim. siellä kaupassa lamppu putoaa päähän että ihmiset jopa auttavat ja tarkistavat kenen lapsi on autossa sillä täällä kaupungissa kun ihminen kaatuu, sen yli kävellään eikä auteta.
Viime yönä jännitti kun menin nukkumaan, sillä jätin tiskikoneen päälle. Siitäkin varoitettiin täällä eilen. Sanoinkin miehelle, että näinkö aamulla joudutaan etsimään uimarenkaat jos keittiö on veden vallassa..=).
Eli Älkää nyt IHMEESSÄ ottako kaikkia kirjaimellisesti ja kääntäkö toisten viestejä. Jos nyt itse satuin mainitsemaan että olen nähnyt ko. lehti-ilmon autopalosta, ei se ole syy miksi en jätä lasta autoon.
Täytyy sanoa, että olen kateellinen niille, kenen lapset nukkuu vaikka moottorin sammuttaa autosta. Tämän meidän pienimmän mynthonit (=siniset silmät) on alusta asti ollut heti auki kun moottori sammuu.
Ja hei, tää viesti oli sitten huumorilla

:=) Olisko case closed? vai oliko ellin tarkoitus provoilla=)