Lapsi on isänsä perään ja isä ei vaan jaksa sitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm...

Vieras
eli lapsi on niin isänsä perään. Vain isä kelpaa hammaspesuihin tai iltasatua lukemaan.
Nyt sitten mies valittaa lapsen kuullen JOKA ILTA että joutuu tekemään kaikki iltahommat (joka ei kyllä pidä paikkaansa!). Joka ilta myös huutaa sille iltatoimien aikana ja syyttää mua, kun mä sille yritän sanoa, että klo 20 pitäisi jo alkaa valmistautumaan nukuttamiseen.

Onkohan toi mies nyt väsynyt tohon isyyteen vai mikä kumma sillä on? onko muilla vastaavia kokemuksia?

no on kyllä täysin asiatonta mieheltä!!!! Koita tehdä nyt jotain asialle, tai lapsi vahingoittuu tuosta. Ei tollasta pidä sietää, olet kuitenkin lapsen äiti joten myös vastuussa hänestä. Surullista.

kuulostaa että olisi väsynyt isä siihen, että tekee iltahommia. jospa ei vaan jaksa. parempi että se tekee joka paremmin jaksaa vaikka lapsi hankaisikin vastaan :) meillä kans isommalla oli tosi kova isä- vaihe, joka kesti muutaman kuukauden. meidän onneksi isä jaksoi sen ja oli jopa iloinen että hän vain kelpasi. tsemppiä sinne vaikeaan tilanteeseen!

lapsi kaipaa huomiota isältään ja saa sitä kiukuttelemalla kun ei ilmeisesti muuten saa tarpeeksi. aika surullista. meilä mies hoitaa iltapuurot ja suuren osan muista iltahommista, koska minä hoidan vastaavasti muut ateriat.

mutta noin muuten olen sitä mieltä että tuommonen vain isä kelpaa johonkin tai vain äiti kelpaa johonkin on lapsen vallankäyttöä eikä siihen kannattaisi lähteä mukaan. mutta sopikaa ensin keskenänne miehesi kanssa vuorot tai säännöt siitä, mitä kukin tekee ja sitten teette sen mukaan, ei lapsen tarvi sitä päättää.

[QUOTE="äiti";24964067]kuulostaa että olisi väsynyt isä siihen, että tekee iltahommia. jospa ei vaan jaksa. parempi että se tekee joka paremmin jaksaa vaikka lapsi hankaisikin vastaan :) meillä kans isommalla oli tosi kova isä- vaihe, joka kesti muutaman kuukauden. meidän onneksi isä jaksoi sen ja oli jopa iloinen että hän vain kelpasi. tsemppiä sinne vaikeaan tilanteeseen![/QUOTE]

meillä mies ei jaksa oikein tehdä mitään muutakaan.. :(

Yhteistyössä