V
vierailija
Vieras
Sillä on ollut useita pitkiä pelikieltoja ilman mitään vaikutusta.
Jos pelikielto ei toimi rangaistuksena niin sitten keksit jonkun muun rangaistuksen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillä on ollut useita pitkiä pelikieltoja ilman mitään vaikutusta.
Okei, mutta sovitaanko samalla sille vanhemmalle nettikielto muutamaksi kuukaudeksi?Eikö nykyajan lapset todellakaan osaa keksiä mitään itse. Jos noin on, niin on asiat todella huonosti. Peli pois muutamaksi kuukaudeksi kokonaan ja sitten sovitaan joku tietty aika, jonka saapelata ja sitten ei yhtään enempää kuin mistä on sovittu
Tämä oli ehkä typerin kommenntti tänä kesänä tällä palstalla...Jos vanhempi kieltää pelaamisen, on hän velvollinen myös keksimään lapselle korvaavaa tekemistä.
Hienoa toki kun jaksat yrittää! Vaan.. kokeiles käänteistä psykologiaa. Seuraavan kerran lähdette tyttäresi kanssa ulkoilemaan tai jotain muuta kivaa tekemään. Jätä se poika vaan kotiin pelaamaan. Jos häntä ei hetkauta yhtään kun hihkutte kotiin tullessa miten kivaa teillä olikaan yms niin.. Ehkäpä hän tosiaan nyt sitten nauttii valinnoistaan.
Mä en missään vaiheessa ole sanonut, että antaisin lapsen pelata paljoa. Ei saa pelata joka päivä ja silloin kun pelaa, joka minuutti on ansaittu esim. askareilla tai vaikeiden asioiden harjoittelulla. Mistä minun pitää nyt sitä rankaista? Siitä, että sanoi pahasti? Poika pyysi anteeksi ja anteeksi on annettava. Vai siitä, ettei innostu mistään muusta? Tuskin rankaiseminen auttaa siinä hommassa.