Lapsi pelkää mennä kouluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "motha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"motha"

Vieras
Mitäs tekisin tämmöisessä tilanteessa kun lapseni 12 v pelkää mennä kouluun siellä riehuvien erityisluokkalaisten takia ?? Tänään siellä oli joku taas riehunut ja lapsi tuli tosi peloissaan kotiin. Soitin koululle että mitä siellä oikeen tapahtuu , mutta sanottiin vaan että tilanne on hoidettu. Häntä itseään ei ole kiusattu mutta tietysti se voi muutenkin pelottaa.

Muistan itse kun kävin ala-astetta (olisikohan 6lk), niin meidän luokalla oli erityisoppilas. Sai ihan tyhjästä raivokohtauksia ja alkoi heitteleen opettajia/oppilaita tuoleilla ja mitä ikinä käsiinsä sai.
Monen oppilaan äiti valittti rehtorille mutta asialle ei ikinä mitään tehty :/
toivottavasti nykyään tilanne hoidettaisiin toisin

Kannattaa puhua sen lapsen kans..

Mut miten mä olen siinä käsityksessä,että se mitä tapahtuu toisessa luokassa/luokkalaisten kesken,niin ei kuulu toisen luokan oppilaiden vanhemmille,JOS siitä ei ole aiheutunut välitöntä vaaraa toisille.

Pakko taas kertoa se tosiasia että kokoomus haluaa koulujen yhdentyvän, kaikki samaan pihapiiriin. Tässä näkee sen karun lopputuloksen mitä se tuo tullessaan, tätäkö te haluatte oikeasti, nyt kannattaa miettiä mitä haluaa tulevaisuudelta, kokoomus ja istuvat puolueet ei ainakaan mitään hyvää tuo. Se on jo nähty ja nähdään koko ajan.

Yhteistyössä