K
Ken guru
Vieras
Palstalla tuntuukin olevan vallitseva meininki, että lapset pidetään tarkasti "omalla reviirillä" ja oliko se joku Yhteishyvä vai Pirkka tässä taannoin, jossa vuosikausia yhdessä ollut pari kertoi, ettei kumpikaan puutu toisen lasten kasvatukseen tms. Meillä hiukan toisin. Lasten etu varmaan se tärkein pitää mielessä. Voisinhan miekii olla tiukasti sitä mieltä, että mie-ja-min-lapset, mutta ois minusta kohtuutonta. Perhe on minulle yhteistoiminnan yksikkö, ei geenien yhteneväisyyden mittari.
Hoitaisin vain biolasteni synttäritarjoilut ja koulun vanhempaintoimikunnan kokoukset, täihoidot, peittelyt, iltalenkit, leffakarkit, aamuherätykset, läksyjen tarkistamiset?? Perheen merkitys sellaisessa tilanteessa?!
Emmie suoraan sanoen ole lainkaan kiinnostunut siitä mitä palstalaiset sanoo tai ajattelee meitin perheestä. Olen itse kasvanut siten, että minulla on ollut useampikin paikka, jota olen voinut kodiksi kutsua. Se on rikkaus, ei vaje.
Eihän nyt siitä ole kyse. Puhut vaan kuin olisit heidän biologinen vanhempi...mutta ihan sama mulle. Kuulostaa vaan tosi tyhmälle.