Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kukaan voi oikeasti edes ajatella tuollaista.
:'(
Niin minäkin luulin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kukaan voi oikeasti edes ajatella tuollaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:Vastaukset yllätti! Porukka on niin yksimielistä... On kiva että välitätte lapsistanne mutta minusta vähän surulliseltakin tuntuu; kun lapset tulee, niin puoliso jää auttamatta kakkoseksi.. :´(
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Tiedän kylläihmisiä, jotka ovat joutuneet valitsemaan. Joko uusi puoliso tai edellisen liiton lapset.
Oma vastaus on selkeä: lapset tavitsevat minua enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi:Heti tulee paskaan niskaan...Kunhan kysyin. Tuli vain mieleen tuosta toisesta ketjusta jossa kysyttiin että kuinka usein sanot puolisolle ja lapsille että rakastat, ja monet kertoivat että lapsille päivittäin ja miehelle harvemmin...ihmettelin miksi näin. Siksi kysyin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi:Heti tulee paskaan niskaan...Kunhan kysyin. Tuli vain mieleen tuosta toisesta ketjusta jossa kysyttiin että kuinka usein sanot puolisolle ja lapsille että rakastat, ja monet kertoivat että lapsille päivittäin ja miehelle harvemmin...ihmettelin miksi näin. Siksi kysyin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:Vastaukset yllätti! Porukka on niin yksimielistä... On kiva että välitätte lapsistanne mutta minusta vähän surulliseltakin tuntuu; kun lapset tulee, niin puoliso jää auttamatta kakkoseksi.. :´(
Jotain tämmöistä joo. Ei nyt kannata kauhean dramaattisesti suhtautuaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Kerro millaista valitsemista sinä tarkoitat =) Sitäkö, että jos pitää joku liekeistä pelastaa, niin kumman valitset, vai jotain lievempää. Vaikuttanee vastauksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi:Jotain tämmöistä joo. Ei nyt kannata kauhean dramaattisesti suhtautuaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Kerro millaista valitsemista sinä tarkoitat =) Sitäkö, että jos pitää joku liekeistä pelastaa, niin kumman valitset, vai jotain lievempää. Vaikuttanee vastauksiin.Mutta siis jotain valintaa missä voisi pitää enää vain toisen. Ja kyllä mä kunnioitan sitä että lapset on tärkeitä, mutta se puolisohan oli kuitenkin paikalla ensin..
Tai siis kun joku kirjoitti että ehkä suhde ei oo niin hyvä jos ihan hetkeäkään miettimättä valitsisi lapsen, niin saattaa pitää paikkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:Vastaukset yllätti! Porukka on niin yksimielistä... On kiva että välitätte lapsistanne mutta minusta vähän surulliseltakin tuntuu; kun lapset tulee, niin puoliso jää auttamatta kakkoseksi.. :´(
Se että jossain valitse kumpi kuolee -tilanteessa puoliso jää kakkoseksi ei suinkaan tarkoita että aina ja joka paikassa mennään muksujen pillin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Voiko jollekin muka mies olla tärkeämpi kuin lapsi?Mä en ainakaan miettisi hetkeäkään tuota. Laps kyllä menee kaiken edelle, niin se on...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minun mies just sanoi että voisi tappaa minut, jos joku maksaisi hälle tarpeeksi, mutta lasta ei mistään hinnasta
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Voiko jollekin muka mies olla tärkeämpi kuin lapsi?Mä en ainakaan miettisi hetkeäkään tuota. Laps kyllä menee kaiken edelle, niin se on...
Jos oikein mietit, tiedätkö/tunnetko miehiä, jotka tapaavat lapsiaan harvoin tai ei koskaan, siksi että uusi puoliso ei voi lapsia sietää?
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Voiko jollekin muka mies olla tärkeämpi kuin lapsi?Mä en ainakaan miettisi hetkeäkään tuota. Laps kyllä menee kaiken edelle, niin se on...
Jos oikein mietit, tiedätkö/tunnetko miehiä, jotka tapaavat lapsiaan harvoin tai ei koskaan, siksi että uusi puoliso ei voi lapsia sietää?