P
Pam pam pamela
Vieras
Kysymys ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta täällä enemmän surffailen kun on jo yksi lapsi. Tyttäremme on vasta reilu 3kk. Mahani on palautunut hyvin, mitä nyt vatsanahka ei ole yhtä timmi kuin ennen odotusta. Olen kuitenkin jokun aikaa ihmetellyt pientä kohoumaa vasemmalla puolen alavatsaa. Tyttöni oli alkuraskaudessa juuri vasemmalla puolella pitkään,mulla oli toispuoleinen mammamaha
Me ei olla vielä käytetty ehkäisyä. Viikon verran olen myös harmitellut niukempaa maidontuloa, aamuöisin pumpatessakin tulee vain puolet siitä mitä "normaalisti". Ajattelin kyllä tänään kipasta sen raskaustestin, mutta voinkohan mä nyt kuitenkaan vielä odottaa toista, synnytyksestähän on vasta 3,5kk! Kahvi ainakin maistuu yhä, ekassa raskaudessa ei pystynyt sitä nauttimaan.
Onko täällä kenties äitejä jotka saaneet sisarukset hyvinkin pian peräperään..? Ja voiko olla edes mahdollista jo nyt uusi raskaus..? Ekaa tehtiin kuitenki aika pitkään. Mies ois varmaan kauhuissaan jos nyt jo tulisi toinen.
Onko täällä kenties äitejä jotka saaneet sisarukset hyvinkin pian peräperään..? Ja voiko olla edes mahdollista jo nyt uusi raskaus..? Ekaa tehtiin kuitenki aika pitkään. Mies ois varmaan kauhuissaan jos nyt jo tulisi toinen.