te joilla ei ole sellasta lasta joka kärsii eroahdistuksesta niin ette voi tietää miltä tuntuu jättää semmonen lapsi hoitoon!!hyvä täällä sanoa että vie sinne vaan kyllä lapsi siellä pärjää,sehän on jo yks vee jne..hitto kun rupes oikeen ärsyttään kun tietämättömät louskuttaa leukojaan! :kieh: on ihan eriasia jättää hoitoon semmonen lapsi joka ei reagoi voimakkasti siihen et jää hoitoon!ja minä tiedän mistä puhun,mulla on 4 lasta ja 2 niistä olen voinut hyvillä mielin viedä hoitoon kun eivät ole olleet niin kiinni minussa mutta esikoistapa ei pahemmin hoitoon voinut jättää kun huusi siellä monta tuntia!!että joo kyllähän hoitajat pärjäsivät huutavan lapsen kanssa mutta juhlippa siinä sitten hyvillä mielin kun silmissä kuva hysteerisesti huutamaan jääneestä pienokaisesta joka todennäkösesti huutaa tälläkin hetkellä!! :'( ihan turha kritisoida tyyliin taitaa mamma olla kiinni lapsessaan..tottakai on vaikeeta viedä lapsi hoitoon kun se oli yhtä huutamista siellä..eikö normaali äiti reagoi lapsen hätään?ja hädissään tämmöset lapset ovat hoidossa..ihan eri juttu oli jättää sitten kakkosta ja kolmosta hoitoon kun tosiaan ongelmia ei ollut!ja kerronpa viä että täysin samanlailla olen hoitanut kaikki lapseni!!eli kyse on lapsesta ei niinkään siitä kuinka äiti on lapsen hoitanut/kasvattanut!neljännestä en viä tiä minkälainen on kun ei ole hoidossa viä ollut..sen näkee sitten kun tulee jotain tarvetta laittaa hoitoon,kotioloissa ei esikoinenkaan ollut mitenkään erikoisen kiinni minussa..
niin ja lisään viä että nyt kun esikoinen on kohta seitsemän,on hoitoon jättämiset sujuneet jo monta vuotta!ekoina vuosina oli hoidossa vaan "pakon eessä".
suosittelen joko jättämään menemättä häihin tai sitten jättämään lapsen pariksi tunniksi vaan hoitoon,häihin en lasta kuitenkaan ottaisi!ja toki tuommoista lasta joka ahdistuu erosta kannattaa ihan vähäksi aikaa jättää sillon tällön että hän huomaa että äiti tulee aina takaisin ja hoidossa ollessa ei ole mitään hätää.
niin ja lisään viä että nyt kun esikoinen on kohta seitsemän,on hoitoon jättämiset sujuneet jo monta vuotta!ekoina vuosina oli hoidossa vaan "pakon eessä".
suosittelen joko jättämään menemättä häihin tai sitten jättämään lapsen pariksi tunniksi vaan hoitoon,häihin en lasta kuitenkaan ottaisi!ja toki tuommoista lasta joka ahdistuu erosta kannattaa ihan vähäksi aikaa jättää sillon tällön että hän huomaa että äiti tulee aina takaisin ja hoidossa ollessa ei ole mitään hätää.